مرتضی پورعلی‌گنجی: پس از 400 روز اولین بازی رسمی را انجام دادم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 400 روز اولین بازی رسمی خودم را انجام دادم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از یکمین بازی رسمی خود برای سرخپوشان ایران که با پیروزی و صدرنشینی همراه شد، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی  را داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کنیم و به گل برسیم. به صنعت نفت آبادان هم تبریک عرض می‌کنم، تیم بسیار خوبی دارند و در لحظاتی از بازی هم ما را تحت فشار گذاشتند و چند موقعیت داشتند.

وی افزود: خوشبختی ما پرسپولیسی‌ها این است که هواداران خوبی داریم و فکر می‌کنم پر طرفدارترین تیم فوتبال آسیا هستیم و با وجود این طرفداران می‌توانیم نتایج خوبی را هم به دست بیاوریم.

پورعلی گنجی در خصوص اولین بازی خود نیز خاطرنشان کرد: بعد از 400 روز اولین بازی رسمی خودم را انجام دادم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز میدان باشیم. در بازی امروز فکر کنم کل بدنم گرفته است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است فقط امیدوارم تصمیم درستی برای تیم ملی بگیرند و در کنار هم بتوانیم با همدلی تیم ملی خوبی را داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت:  خوشحالم که امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند و ادامه دار بودن این موضوع خیلی لذت بخش خواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه