تشکر باشگاه پرسپولیس از همراهی تیم و هواداران

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی از هواداران و اعضای تیم که دقایقی از بازی را باید زیر آفتاب دنبال کنند، عذرخواهی کرد ولی این کار را برای حمایت از تیم ملی والیبال دانست و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: مسابقه امروز (چهارشنبه) سرخپوشان با تیم صنعت نفت آبادان، در وهله اول قرار بود از ساعت 19 و 30 دقیقه انجام شود. این برنامه، باعث تقارن زمانی مسابقه لیگ برتر با مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان می‌شد که از ساعت 20 امشب در یکی از حساس‌ترین مسابقات خود به مصاف تیم ملی هلند می‌رود. این مساله موجب شد، باشگاه پرسپولیس به سهم خود به نشانه حمایت از تیم ملی والیبال ایران، امکان بهتر برای پخش مستقیم رقابت ملی والیبالیست‌های کشورمان و فراهم شدن امکان تعقیب مستقیم هر دو مسابقه برای هواداران پرسپولیس که رقابت‌های والیبال را هم دنبال می‌کنند، با پیشنهاد انتقال بازی به ساعت 18 و 30 دقیقه موافقت کرد.

البته این تغییر ساعت موجب می‌شود، زمان‌هایی از بازی را هواداران و بازیکنان زیر آفتاب دنبال کنند که از این بابت از هر دو گروه برای همراهی با باشگاه تشکر  می‌کنیم چرا که به هر حال این مساله برای همراهی با تیم ملی ایران نیز ضروری بود. همچنین برای تیم ملی والیبال ایران در رقابت سرگروهی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه