برگزاری نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس – صنعت نفت در سازمان لیگ

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز (سه‌شنبه) در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز به ریاست مهدی ناصحی ناظر این بازی و مسوولان برگزاری این مسابقه در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.
در این جلسه، رنگ لباس دو تیم مشخص شد و طی آن؛ تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم صنعت نفت آبادان با پیراهن زرد، شورت آبی و جوراب سفید در زمین حاضر خواهند شد.
با اعلام شورای تامین و با توجه به ترمیم و تعمیر سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی، برای این بازی جهت حضور هواداران، هیچ سهمیه‌ای در نظر گرفته نشده است و کلیه بلیت‌های در نظر گرفته شده برای طبقه اول اختصاص یافته است.
در جریان این نشست، اعلام گردید که بلیت جایگاه بانوان هم از ساعت 9 صبح امروز از طریق سامانه مشخص شده باز و در زمان 10 دقیقه ابتدایی، کلیه سهمیه اعلام شده به فروش رفته است.
دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان از ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه