باشگاه پرسپولیس روز پزشک را تبریک گفت

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، روز پزشک را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ اول شهریور ماه، زادروز بوعلی سینا، دانشمند و پزشک نامدار کشورمان که در سراسر دنیا مورد احترام و جایگاه ویژه‌ای است، مناسبتی شایسته برای تقدیر از پزشکان است.

به همین مناسبت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و مقام شرف الملک، شیخ الرییس ابو علی سینا، روز پزشک را به پزشکان زحمتکش، متعهد و دلسوز کشور، به ویژه پزشکان شاغل در فوتبال ایران و به طور خاص به کادر پزشکی پرسپولیس که خستگی ناپذیر مراقبت از سلامتی سرخپوشان را برعهده دارند، تبریک می‌گوید.

جامعه پزشکی کشور ماه‌هاست در صف اول جنگ با ویروس کرونا ایستاده و با فداکاری و از جان گذشتگی، برای رسیدن به شرایط مطلوب زندگی تلاش می‌کند. پزشکان، پرستاران و همه عوامل کادر درمان در کشورمان شایسته زیباترین تبریک‌ها و تحسین‌ها هستند.

برای سلامتی تمامی کسانی که با وجدان و ایثار خود، سعی می‌کنند هموطنان‌مان را از رنج بیماری برهانند دعا می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مدافع سلامت، طلب آمرزش داریم.

بار دیگر از هموطنان عزیز درخواست داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زنجیره امید و سلامتی ایجاد کنند تا از وضعیت فعلی و اخبار تلخ ابتلای عزیزان‌مان به کرونا رها شویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه