بیانیه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به شروع جوسازی‌ها؛ کمیته اخلاق ورود کند

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آغاز جوسازی‌ها علیه پرسپولیس در همین شروع رقابت‌های لیگ به بهانه شکایت بر سر بازیکن، اعتراض کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: لیگ بیست و دوم تازه آغاز شده است و به نظر می‌رسد جریان‌سازی‌ها علیه پرسپولیس در همین بدو امر آغاز گردیده است.

اقدام باشگاه فولاد خوزستان بعد از بازی شب گذشته تحت تاثیر پاره‌ای القائات و بدون آن‌که مستندات کافی ارائه شده باشد، انجام شده و اگر این رویه مرسوم شود، فوتبال ایران، فصلی متشنج و پر از حاشیه و غوغا را در پیش خواهد داشت.

باشگاه فولاد با این شکایت فضایی پر از تشویش و درگیری را در فوتبال به وجود می‌آورد و بعید نیست در هفته‌های آینده، چند باشگاه از چند باشگاه دیگر بر اساس شنیده‌ها، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و مواردی از این دست، شکایتی را مطرح کنند؛ شکایاتی بدون پشتوانه مستندات حقوقی و فقط در حد ادعا و البته با هدف برای مشوش کردن جو علیه بقیه.

سینا اسدبیگی بر اساس قانون و مجوز بازی سازمان لیگ فوتبال، بازیکن قانونی پرسپولیس است. شکایت باشگاه فولاد بر چه اساسی صورت گرفته که حالا بخواهد به یک رسم بدل شود؟

باشگاه‌ها ممکن است نسبت به بازیکنانی که در اختیار دیگر باشگاه قرار دارند، ادعایی داشته باشند. تا وقتی که هیچ پرونده‌ای بررسی نشده و حکمی صادر نگردیده، اتفاقی نیفتاده است. فعالیت بازیکن هم کاملا در چارچوب‌های قانونی اتفاق افتاده است.

از اقدام مدیران باشگاه فولاد خوزستان متاسفیم، بدون آن‌که مستندی داشته باشند وارد بازی‌های دیگران شوند و در مسیر حاشیه‌سازی علیه باشگاهی دیگر وارد شوند. حیرت آور این که مسوولان فولاد به خاطر بازی کردن بازیکنی که مجوز و کارت بازی داشته است، انتظار تغییر نتیجه دارند و چنین امیدواری به هواداران خود داده‌اند که نشان دهنده عدم اشراف به مسائل حقوقی فوتبال است.

هشدار می‌دهیم که رواج چنین رویه‌ای در میان باشگاه‌ها، فوتبال ایران را وارد مشکلات تازه‌ای خواهد کرد و مستقیما از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که با جدیت به این موضوع ورود کند وگرنه باشگاه پرسپولیس و تمام باشگاه‌های دیگر هم می‌توانند از این هفته بر اساس هر شنیده و شایعه، نسبت به طرح شکایتی مشتبه اقدام کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه