محمود خوردبین: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد

مشاور مدیر عامل و پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران نگران نباشند و به تیم محبوب خود زمان بدهند تا به شرایط آرمانی برسیم.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی مواجه شد و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

وی افزود: هواداران نگران نباشند و به محض هماهنگی کامل بین بازیکنان، تیم به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش خواهد گذاشت.

خوربین تصریح کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با کمی صبوری و تحمل می‌توان به تیم کمک کرد. تیم الان به آرامش نیاز دارد و قطعا بازی‌های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست.

محمود خوردبین خاطرنشان کرد: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و با اضافه شدن مهاجم خارجی به تیم، امیدواریم روزهای درخشانی را برای رسیدن به صدر جدول در پیش داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: هواداران در این مسیر بهترین حامیان تیم هستند و با صبوری و حمایت خود می‌توانند به روند رو به رشد تیم و هماهنگی کامل کمک کنند و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس همه سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا با حمایت مطلق از کادر فنی و بازیکنان، زمینه موفقیت‌های پیش رو را فراهم آورد. پرسپولیس با اتحاد و همبستگی می‌تواند بار دیگر در فوتبال ایران و آسیا قدرت‌نمایی کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه