سروش رفیعی: هواداران صبور باشند، تازه ابتدای فصل است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تساوی در حضور هواداران برای ما سخت است. هواداران فراز و نشیب زیادی دیده‌اند ولی صبور باشند، تازه ابتدای فصل است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی پس از تساوی برابر فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود و از هواداران تشکر می‌کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند، تساوی برابر هواداران برای ما هم ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده ورود بانوان به استادیوم‌ها آزاد شود و مردم با خانواده‌ها بتوانند در ورزشگاه به تماشای فوتبال بنشینند.

رفیعی خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و ما برابر تیم خوبی بازی داشتیم. فولاد کادر فنی خوبی دارد و در تمام روند بازی، لایه‌های خوب دفاعی ایجاد کردند که در این شرایط به وجود آوردن موقعیت گل بسیار دشوار است. تک موقعیتی را هم که داشتیم از دست دادیم، اما امیدوارم در آینده به شرایط خوبی برسیم و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: اول فصل است و هواداران پرسپولیس فراز و نشیب‌های زیادی را دیدند اما صبر را پیشه کنند تا ما هم بتوانیم با آرامشی که می‌خواهیم به نتایج دلخواه برسیم. امیدوارم هواداران مانند بازیکنان و کادر فنی صبوری کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه