Javanan19

پیروزی قاطع جوانان پرسپولیس در هفته دوم

تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در دومین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر جوانان تهران، در برابر تیم اکباتان پارس جوان به برتری 3 بر صفر رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان جوان، امروز (چهارشنبه) نوزدهم مرداد در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر جوانان تهران به میدان رفتند و در زمین شاطری، برابر میزبان خود به پیروزی سه بر‌ صفر‌ رسیدند.

دوتیم در نیمه اول مسابقه، حملات مختلفی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که در این میان سهم پرسپولیس بیشتر بود و اولین گل نیز در دقیقه 35 توسط افشین صادقی برای سرخپوشان رقم خورد. صادقی، دقایقی بعد هم شانس گلزنی داشت ولی توپش از کنار دروازه بیرون رفت.

گل دوم پرسپولیس نیز در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید. در جریان فرار علی اصغر اصغری و ضربه‌ای که به سوی دروازه شلیک کرد بعد از مهار ناقص دروازه‌بان بود که علیرضا عنایت‌زاده در ریباند موفق به گلزنی شد. به این ترتیب نیمه اول مسابقه با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

سرخپوشان در نیمه دوم هم با دستور حمله وارد زمین شدند ولی موقعیت‌های خوبی را از دست دادند. در این لحظات حریف هم بی کار نبود و دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت که توپ یک بار با کمک تیرک دروازه سپس مداخله مدافعان و بار دیگر توسط دروازه‌بان دفع شد.

در نهایت در دقیقه 91 مسابقه بود که دو بازیکن تعویضی با همکاری یکدیگر گل دیگری را ثبت کردند. در این دقیقه، محمدرضا شعبان روی پاس امیرحسین مظفری، گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

در این دیدار، علی اصغر اصغری، رضا حیدریان، امیر حسین ثقفی، محمد امین مهدوی، علیرضا عنایت‌زاده، افشین صادقی، آرش هاشمی، علی اصغر غلامی، مانی وحیدپور، نیما احمدی، عباس کهریزی، مبین دهقان، امیرحسین دوستی، امیرحسین مظفری و محمدرضا شعبان نفراتی بودند که از سوی مهدی عطالو، سرمربی، به میدان فرستاده شدند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه