تساوی دیدار دوستانه پرسپولیس برابر خیبر خرم‌آباد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه، امروز (یکشنبه) به مصاف تیم خیبر خرم‌آباد رفت و این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم دسته اولی خیبر خرم‌آباد رفتند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه، پرسپولیس از بازیکنانی استفاده کرد که در بازی دوستانه روز گذشته برابر ذوب آهن به میدان نرفته بودند و تعدادی از بازیکنان امید سرخپوشان نیز در این دیدار به میدان رفتند و به نوعی، تست شدند.

این دیدار تدارکاتی موقعیت‌های زیادی  را برای دو تیم بوجود آورد که فرصت‌های پرسپولیس بیشتر از تیم میهمان بود اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) استراحت می‌کند و تمرینات خود را برای اولین دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب آهن، از سه‌شنبه آغاز خواهد کرد.

گفتنی است؛ قرمزپوشان پایتخت روز شنبه از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان تیم ذوب‌آهن خواهند بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه