تساوی جوانان پرسپولیس در روز اول فصل جدید لیگ برتر پایه‌های تهران

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پایه‌های تهران، امروز با برگزاری رقابت‌های رده جوانان آغاز شد و تیم فوتبال پرسپولیس در هفته یکم مسابقات به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال تهران در رده‌های پایه از امروز (سه‌شنبه) آغاز شد و تیم‌های جوانان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم جوانان پرسپولیس در هفته اول در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، میزبان تیم پارسیان جوان ایرانیان بود. سرخپوشان این بازی را هجومی شروع کردند و خیلی زود، در دقیقه ۶ توسط آرش هاشمی به گل رسیدند. نیمه ابتدایی این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم، حملات زیادی رو دروازه‌های دو تیم صورت گرفت که در جریان آن، یک موقعیت تک به تک هم توسط آرش هاشمی از دست رفت. در ادامه با فشاری که پارسیان به روی دروازه پرسپولیس وارد کرد موفق شد در دقیقه ۸۵ به گل تساوی دست پیدا کند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

علی‌اصغر اصغری، رضا حیدریان، امیرحسین ثقفی، پارسا همتی‌فر، علیرضا عنایت‌زاده، افشین صادقی، آرش هاشمی، امیرسالار آقاجانی، مانی وحیدپور، نیما احمدی، مبین دهقان، عباس کهریزی، امیر حسین دوستی و امیر حسین مظفری نفراتی بودند که در این دیدار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه