تساوی پر گل پرسپولیس برابر نساجی در سومین بازی دوستانه

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس برابر نساجی مازندران با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در سومین دیدار دوستانه خود پس از پایان اردوی داخلی، عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم نساجی مازندران رفتند که این دیدار با تساوی پر گل 3 بر 3 به اتمام رسید.

پرسپولیس در این بازی تدارکاتی با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف به میدان رفت.

بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی که در چهار وقت ۲۵ دقیقه‌ای انجام شد، در پایان ۲۵ دقیقه نخست با یک گل به سود پرسپولیس پایان یافت.

گل اول برای پرسپولیس در دقیقه ۱۰ روی ضدحمله سریع پرسپولیس، پاس عمقی تمیروف به عمری رسید که شوت محکم او را دروازه‌بان نساجی برگشت داد. توپ برگشتی به سعید صادقی رسید که او با یک پاس عرضی، عبدی را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و عبدی نیز با یک بغل پای زمینی گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۶، روی اشتباه مدافعان نساجی توپ در میانه‌های زمین حریف به تمیروف رسید که او با توجه به جلو آمدن دروازه‌بان، اقدام به زدن شوت چیپ کرد ولی ضربه خوب او با اختلاف کم به اوت رفت.

در دقیقه ۲۱، روی همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس و با پاس عمقی سروش رفیعی، سعید صادقی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که شوت زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ۲۵ دقیقه دوم، جریان بازی تغییر کرد و نساجی برای دقایقی صاحب توپ و میدان شد و یک موقعیت خوب هم روی دروازه پرسپولیس خلق کرد. شوت محکم مهاجم این تیم از پشت محوطه جریمه را بیرانوند مهار کرد و توپ برگشتی نیز به اوت رفت.

گل دوم پرسپولیس در دقیقه 41، روی حمله سرخپوشان از جناح چپ با سانتر روی دروازه همراه شد که سروش رفیعی زودتر از دروازه‌بان حریف به توپ رسید و با سر توپ را به تمیروف رساند و او هم با ضربه سر دروازه خالی نساجی را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، علی خدایی، امید فهیمی و علیرضا خدادادی به میدان رفت.

پرسپولیس در نیمه دوم، بازی را خوب شروع کرد و یکی، دو موقعیت نصف و نیمه هم خلق شد اما این فرصت‌ها به جایی نرسید.

در دقیقه 53، روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، توپ به نساجی رسید که ایوب کلانتری با یک شوت از راه دور گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 65، بعد از خطا روی سیامک نعمتی، یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس پشت محوطه گرفته شد. توپ ارسالی روی این خطا با ضربه سر خطرناک فرجی همراه شد که دروازه‌بان نساجی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 70، نفوذ نساجی از سمت راست با ارسال همراه شد که ضربه سر عرفان گل‌محمدی در مقابل دروازه به گل دوم این تیم تبدیل شد.

در آغاز ۲۵ دقیقه چهارم، احمد گوهری جانشین بیرانوند شد.

در دقیقه 70، خطای فرجی روی مهاجم نساجی را علی صفایی،‌ داور بازی، پنالتی تشخیص داد. حامد شیری این پنالتی را برای نساجی گل کرد تا این تیم ۳-۲ پیش بیفتد.

در ادامه، پرسپولیس فشار را روی دروازه نساجی بیشتر کرد و در دقیقه 86 داور خطای دروازه‌بان نساجی روی مهاجم پرسپولیس را پنالتی تشخیص داد که امید عالیشاه این پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی ۳-۳ مساوی شد.

در پایان، بازی دوستانه دو‌ تیم با همین نتیجه به پایان رسید.

کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، حامد پاکدل و وحید امیری به دلیل مصدومیت در این بازی دوستانه حضور نداشتند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه