تمرین بعدازظهر دوشنبه سرخپوشان با حضور هواداران برگزار می‌شود

تمرین نوبت دوم امروز (دوشنبه) پرسپولیس با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دو سال و اندی از زمستان سال ۱۳۹۸ و آخرین تمرین پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا با حضور رسمی هواداران پرشور و وفادارش گذشت.

کرونا، دنیا را به شکل و شمایل جدیدی درآورد و حال بعد از گذشت این زمان طولانی، سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی بار دیگر شاهد حضور هواداران شده است.

باشگاه پرسپولیس برای حفظ نظم و همچنین رفاه حال هواداران و اجابت خواسته ایشان، در نظر دارد بعضی جلسات تمرینی با حضور هواداران باشد.

بی شک تداوم این کار نیازمند همکاری هواداران خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز را از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز می‌کند. هواداران هم می‌توانند از ۱۵ دقیقه مانده به شروع تمرین در ورزشگاه حضور پیدا کنند. درخواست باشگاه این است برای حفظ نظم تمرین و آمد و شد در محل، برنامه‌ریزی علاقمندان به شکلی باشد که در همین محدوده زمانی به ورزشگاه مراجعه کنند.

در این میان دو خواهش از هواداران داریم؛

خوشبختانه تلفات و بستری‌های کرونا فروکش کرده است اما این بیماری برقرار است. از این رو تقاضا می‌کنیم تماشاگران عزیز نسبت به رعایت پروتکل‌ها تا حد مقدور کوشا باشند.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نظر دارد حضور تماشاگران در تمرینات به شکل یک برنامه زمان‌بندی اعلام شود، این مساله نیازمند همکاری هواداران است، چرا که تمرینات به طور کلی پشت درهای بسته انجام می‌شود مگر این که به همین طریق اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

برای حفظ نظم و آرامش تمرینات، شأن پرسپولیس و هواداران و همچنین نظم و انضباط شهری در محدوده ورزشگاه شهید کاظمی، لازم است از حضور و تجمع برابر در ورزشگاه در روزهایی که تمرین پشت درهای بسته انجام می‌شود، خودداری شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه