سید جلال حسینی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که به شایستگی لقب سوپرمن فوتبال ایران را به خود اختصاص داده است، خداحافظی خود را از دنیای بازیگری فوتبال اعلام کرد و قرار است از این پس در کادر فنی پرسپولیس حضور پیدا کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کاپیتان سید جلال حسینی تصمیم خود برای آویزان کردن کفش‌های فوتبال را اعلام کرد. وی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، خداحافظی از دنیای بازیگری را اعلام داشت.

او که پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران و لیگ برتر از جهت تصاحب جام قهرمانی است، تا کنون 9 بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد که 5 بار آن در قالب گلات قهرمانی با پرسپولیس بود. وی همچنین با پرسپولیس علاوه بر این، یک قهرمانی جام حذفی و چهار قهرمانی سوپرجام را به دست آورد که تعداد جام‌های کسب شده او در دوران بازی فوتبال را به عدد 14 رساند. سید جلال حسینی، 115 بازی ملی را هم در کارنامه دارد.

او همچنین با پیراهن پرسپولیس در 261 مسابقه به میدان رفت و از این جهت نام خود را بعد از اسطوره‌هایی چون علی پروین و سید محمد پنجعلی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده است، قرار است از این پس سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد و دوران مربیگری خود را از پرافتخارترین تیم ایران، پرسپولیس، آغاز کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه