راه‌اندازی 6 رشته جدید کارشناسی در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس

مرکز علمی کاربردی پرسپولیس با توجه به پیگیری‌ها و تاکید مدیرعامل باشگاه در انجام اقدام‌های توسعه‌ای و زیرساختی در تمام بخش‌ها، تعداد رشته‌های کارشناسی و مهندسی خود را به 9 رشته افزایش داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرکز علمی کاربردی پرسپولیس، برای پذیرش مهرماه سال 2 – 1401 در سیزده رشته در مقاطع کارشناسی و کاردانی پذیرای علاقمندان تحصیل علم و دانشجویان خواهد بود.

این مرکز با توجه به تاکید مدیرعامل باشگاه بر اجرای طرح‌های توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در تمام بخش‌ها، نسبت به دوره گذشته و برای دوره جدید، 6 رشته را بار دیگر در مقطع کارشناسی فعال کرد و با پیگیری‌های مدیریت باشگاه و ریاست مرکز، مجوزهای آن از دانشگاه جامع علمی کاربردی اخذ شد.

کارشناسی حرفه‌ای خبرنگاری ورزشی، کارشناسی حرفه‌ای روانشناسی ورزشی، کارشناسی حرفه‌ای مربیگری فوتبال، کارشناسی حرفه‌ای مربیگری فوتسال، مهندسی فناوری معماری و طراحی فضا و اماکن ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات آنالیز ورزشی، رشته‌های جدیدی هستند که برای دوره جدید جهت ثبت نام، پیش روی داوطلبان قرار دارد.

کارشناسی حرفه‌ای در حقوق امور ورزشی، مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت فرهنگی ورزشی و کاردانی حرفه‌ای در مربیگری پایه فوتبال، مربیگری پایه فوتسال، آمادگی جسمانی و کسب و کار ورزشی نیز هفت رشته دیگری است که در این مرکز تدریس می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 44454116 یا 44435252 تماس حاصل فرمایند.

همچنین لازم به ذکر است؛ زمانبندی و شرایط ثبت نام در این مرکز پس از اعلام سازمان سنجش کشور، اطلاع رسانی خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه