بازیکنانم باید به خود افتخار کنند

کارلوس گاریدو: با این نمایش سخت است بپذیریم که باختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باور نمی‌شود با این فهرست بلند از فرصت‌ها نتوانستیم گل بزنیم. بازی با الاهلی و السد کیفیت ما را نشان داد. باید ادامه بدهیم و تلاش کنیم در بازی‌های بعد گل بزنیم و به پیروزی برسیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو پس از بازی با السد در روز سوم لیگ نخبگان آسیا، در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما در نهایت شکست خوردیم. اگر بخواهم بر اساس آنالیز صحبت کنم به نظرم ما خوب بازی کردیم، خوب پرس کردیم و فرصت‌هایی به وجود آوردیم اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم.
او ادامه داد: در نیمه نخست فرصت‌هایی برای گل‌زنی داشتیم. قبول داریم السد تیم خوبی است ولی ما در پرس خوب بودیم. باورش سخت است که این فرصت‌ها چطور به گل تبدیل نشدند. از طرفی متاسفانه زمانی گل خوردیم که مشکل جدی روی دروازه ما ایجاد نشده بود.
گاریدو خاطرنشان ساخت: در نیمه نخست بعد از آن بازی خوب انتظار داشتیم که با برد به رختکن برویم. اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما روی یک فرصت گل خوردیم اتفاق خوبی نیست. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانیم یک لیست بلند از فرصت‌هایی که داشتیم بنویسیم.
سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: نمی‌دانم در VAR هم چرا خوش شانس نبودیم. بارها بازی را به خاطر VAR نگه داشتند. بازیکنانم می‌توانند امروز به خاطر بازی‌ای که انجام دادند مغرور باشند اما ما باختیم و این فوتبال است و گاهی وقت‌ها مستحق پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. بازی برابر الاهلی و السد نشان می‌دهند که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه که داریم باید در بازی بعد حاضر شویم تا برنده شویم.
او گفت: لحظه‌ای که لوکاس در محوطه جریمه صاحب توپ بود در حال شوتزنی بود که مدافع حریف از پشت او را زد ولی این صحنه حتی به VAR هم نرفت! مگر می‌شود؟ شما بگویید می‌شود؟ این صحنه یک پنالتی واضح بود. مدافع با فشار خود مهاجم ما را سرنگون کرد اما نمی‌دانم چرا داور خطایی نگرفت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه