پیروزی پنج گله پرسپولیس مقابل سرخپوشان امید

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه تدارکاتی با تیم امید به پیروزی پنج بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در چارچوب برنامه‌های آماده‌سازی خود برای بازی با السد قطر در چارچوب دیدارهای لیگ نخبگان آسیا، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی در قالب یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم امید از آکادمی باشگاه قرار گرفتند و این بازی را با نتیجه پنج بر صفر به سود خود پایان دادند.
این بازی در حالی برگزار شد که کریم باقری با استقبال اعضای تیم، بار دیگر در جمع تیم حضور پیدا کرد. معارفه او توسط خوان کارلوس گاریدو، انجام شد. همچنین عباس آقایی سرمربی تیم امید پرسپولیس هم با استقبال اعضای تیم از جمله افشین پیروانی در ورزشگاه حضور پیدا کرد. حسین بادامکی معاونت امور ورزشی باشگاه نیز این بازی دوستانه را از نزدیک به تماشا نشست.
پرسپولیس در دو نیمه این پیکار از دو ترکیب کاملا متفاوت استفاده کرد.
گل نخست در دقیقه 16 روی پاس به عقب وحید امیری و شوت سروش رفیعی از پشت محوطه 18 قدم به ثمر رسید.
در دقیقه 43 گل دوم ثبت شد. عرفان ملاپور از سمت چپ یک ارسال خوب داشت که سعید مهری آن را با ضربه سر به گل دوم تبدیل کرد.
نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.
نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که گاریدو ترکیب متفاوتی را به زمین فرستاد و در همان لحظات ابتدایی و نخستین حمله گل سوم به ثمر رسید.
در این صحنه یاسین سلمانی با یک ارسال خوب توپ را به محوطه جریمه فرستاد و عیسی آل‌کثیر با ضربه سر گلزنی کرد.
سه دقیقه بعد، در پی خطای بازیکن تیم امید پرسپولیس روی عیسی آل‌کثیر، اعلام ضربه پنالتی شد. مهاجم جنوبی سرخ‌ها، خود پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه را از دست داد.
در دقیقه 60 مسابقه، فرشاد احمدزاده که روزگاری خود از تیم امید پرسپولیس به فوتبال ایران و تیم بزرگسالان معرفی شده بود در پایان یک حرکت انتقال توپ و یک و دو با ریگی در نهایت با شوتی از زاویه بسته گل چهارم را به ثمر رساند.
در ادامه مسابقه، لوکاس ژوائو هم در این بازی سهم خود از گل‌ها را برداشت. در دقیقه 68 در جریان یک ضد حمله بود که ایوب العملود یکی از نفوذهای خاص خود را انجام داد و در نهایت اقدام به شوت‌زنی کرد ولی ضربه‌اش به تیر خورد. توپ برگشتی توسط ژوائو به گل پنجم بدل شد.
در دقیقه 76، ژوائو برای زدن گل دوم خود خیز برداشت. با پای چپ هم شوت خوبی زد ولی ضربه به تیر دروازه خورد.
این مسابقه در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه