گاریدو در جمع بزرگان فوتبال اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا، یک دوره دانش‌افزایی را برگزار کرده که در جریان آن مجوزهای لایسنس حرفه‌ای یوفا تمدید می‌شود و خوان کارلوس گاریدو نیز در آن حضور یافته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گاریدو از روز جمعه در سمینار دانش‌افزایی فدراسیون فوتبال اسپانیا که در مدرسه ملی مربیگری برگزار شده است، حضور پیدا کرد.
در جریان این دوره، مربیان اسپانیایی که از سراسر جهان گرد هم آمده‌اند، به تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و همچنین تحلیل آخرین تحولات در بخش آماده‌سازی تیم‌ها و تاکتیک‌ها و سیستم‌های بازی می‌پردازند.
با حضور در این دوره که امروز (شنبه) روز دوم آن پشت سر گذاشته می‌شود، مجوز یوفا (UEFA PRO) مربیان برای یک دوره سه ساله تمدید خواهد شد.
بنابر اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، شرکت کنندگان در این دوره بالغ بر ۳۰۰ نفر هستند.
این دوره که زیر نظر یوفا قرار دارد و از دستورالعمل‌های کنوانسیون صلاحیت‌های فنی 2020 یوفا پیروی می‌کند به فرصتی هم بدل شد تا مربیان از جمله سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با دوستان، همکاران یا رقبای پیشین خود که در میدان مسابقات با یکدیگر رقابت داشتند، تجدید دیدار داشته باشند.
اونای امری، سرمربی سابق آرسنال که اکنون هدایت آستون ویلا را بر عهده دارد، خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی پیشین رئال ساراگوسا و فولاد خوزستان، چندو از مربیان رئال مادرید و میچل آنخل مونوز، سرمربی خیرونا از جمله این نفرات بوده‌اند و قطعا این ملاقات‌ها همچنان ادامه دارد.
لوئیس د لا فوئنته سرمربی تیم ملی مردان اسپانیا و مونتسه تومه، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا به عنوان سخنران به همراه بخشی از کادر فنی خود و همچنین سانتی دِنیا سرمربی تیم ملی زیر 21 سال از حاضران در این دوره بوده‌اند.
فدراسیون فوتبال اسپانیا همچنین در آغاز این دوره از چهره‌های برجسته‌ای چون، کارلو آنچلوتی، ژابی آلونسو، خوان لیلو، سرمربی اسبق السد قطر، مائوریسیو پوچتینو، رائول گونزالس، ارنستو والورده، اونای امری، مارسلینو گارسیا، خاویر گارسیا پیمنتا، آلبرت سلادس، رافا مارکز و فرناندو تورس به عنوان نفراتی یاد کرد که در این دوره حضور و مشارکت خواهند داشت. همچنین آیتور کارانکا به عنوان ناظر یوفا، گزارش فنی یورو 2024 را ارائه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه