فرشاد فرجی: ورزشگاه تختی ما را مصدوم کرد

مدافع پرسپولیس گفت: ورزشگاه تختی چمن بلند و زمین بی‌کیفیتی داشت که باعث مصدومیت چند بازیکن از جمله خود من شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرشاد فرجی در پایان بازی با چادرملو که با پیروزی سرخ‌ها همراه بود، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات از جمله درباره شرایط زمین اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم چادرملو را شکست دهیم و از این پیروزی خوشحال هستیم. با این وجود، شرایط زمین اصلاً خوب نبود و تنها از بیرون زیبا به نظر می‌رسید. چمن بلند و بی‌کیفیتی داشت که حتی باعث مصدومیت بازیکنان شد.

او ادامه داد: زمین محله ما از اینجا بهتر است! در دقیقه ۳۰ دچار گرفتگی همسترینگ شدم و حسین کنعانی و ارونوف هم به خاطر کیفیت پایین زمین آسیب دیدند.

فرجی درباره تعویض نشدنش گفت: اگر حسین از بازی خارج نمی‌شد، ترجیح می‌دادم زودتر تعویض شوم، اما شرایط تیمی به گونه‌ای بود که باید ادامه می‌دادم. با اینکه شرایط زمین به ضرر ما بود، خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز مهم را کسب کنیم، هوادارانمان هم خوشحال شدند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول، عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هنوز برای صحبت درباره صدر جدول زود است. امیدواریم در دیدارهای بعدی مقابل ملوان و السد هم سه امتیاز را کسب کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه