سید جلال حسینی: مقصران در وضعیت زمین‌ها باید مجازات شوند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به عقب برگردیم. کسانی که باعث این شرایط در زمین‌های فوتبال شدند را پیدا و مجازات کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر سرخپوشان ایران مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: بچه‌ها خوب بازی کردند و تیم چادرملو هم خوب بازی کرد، اما در نهایت ما توانستیم ببریم. یک برد خوب بود و انشاالله در ادامه راه هم بتوانیم موفق باشیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی قبل با پاختاکور بود که سخت بود، اما توانستیم یک بازی خوب انجام دادیم. امروز هم بردیم که در کورس ادامه بدهیم.

سید جلال در خصوص شرایط چمن ورزشگاه تختی گفت: بچه‌ها زیاد از کیفیت زمین تعریف نمی‌کردند، اما تلاش می‌شود که استادیوم‌ها را درست کنند. متاسفانه ما باید به عقب برگردیم و کسانی را که اشتباه کردند، مجازات کنند. باید از کسانی که الان تلاش می‌کنند، تشکر کرد، اما کسانی بودند که کاری نکردند و خیلی راحت رفتند و تا جایی هم که توانستند، خوردند.

مربی پرسپولیس در مورد مصدومیت کنعانی، ارونوف و سروش رفیعی گفت: حسین فردا MRI می‌کند. اوستون هم با حسین به MRI می‌رود. فکر می‌کنم مصدومیت‌شان جدی است. سروش هم خوب بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه