اعزام کنعانی‌زادگان و ارونوف برای ام‌آر‌آی

مدافع و هافبک ملی‌پوش پرسپولیس شاید به جای اردوی تیم‌های ملی سر از برنامه‌های درمانی و تمرینات اختصاصی درآورند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی با چادرملو از رقابت‌های لیگ برتر از جهت آسیب‌دیدگی برای پرسپولیس گران تمام شد.
اوستون ارونوف که برای بازی با چادرملو و پس از آن، همراهی تیم ملی کشورش بی‌تاب بود، در یک بدشانسی قبل از شروع بازی با درد از ناحیه پای راست مواجه شد. او نه تنها این مسابقه را از دست داد بلکه ممکن است بازی بعدی تیم ملی کشورش را هم از دست بدهد. این موضوع در حال بررسی است و گروه پزشکی پرسپولیس بعد از انجام ام‌آر‌آی می‌تواند درباره آن نظر بدهد. آسیب‌دیدگی او از ناحیه کشاله پای مخالف نسبت به آسیب قبلی است. چنانچه تصویربرداری تشخیص اولیه را تایید کند.
و اما دیگر آسیب‌دیده بازی، محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. او هم در حالی از زمین خارج شد که می‌شد نگرانی را در چهره او دید. مدافع تیم ملی کشورمان هم برای ام‌آر‌آی اعزام خواهد شد تا وضعیت او دقیق‌تر بررسی شود.
این دو بازیکن در حالی دچار مصدومیت شدند که در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم‌های ملی خود باید دربازی ازبکستان-ایران از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به عنوان رقیب هم وارد میدان می‌شدند.
دیگر مصدوم پرسپولیسی این بازی هم سروش رفیعی بود که در پی یک برخورد به شدت از درد به خود می‌پیچید. این بازیکن هم زیر نظر کمیته پزشکی باشگاه قرار دارد تا وضعیت وی به طور دقیق اعلام شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه