با کیفیت زمین شوخی نکنیم، این خیلی مهم است

گئورگی گولسیانی: راضی نبودیم ولی مهم، سه امتیاز بود

مدافع گلزن پرسپولیس گفت: از کیفیت دو بازی اخیر راضی نبودم ولی برخی مواقع مهم‌ترین چیز کسب همین سه امتیاز است و ما آن را به دست آوردیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی که وظیفه اصلی او کمک به حراست از دروازه سرخ‌ها هست در باز کردن دروازه حریفان و گل‌های مهم هم تخصص دارد.
او پس از بازی با چادرملو، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم کیفیت بازی خوب بود. شما داشتید می‌دیدید. من خودم از کیفیت دو بازی اخیر راضی نبودم ولی برخی مواقع مهم‌ترین چیز کسب همین سه امتیاز است و ما آن را به دست آوردیم.
مدافع گرجی تبار پرسپولیس اضافه کرد: این نتیجه خیلی برای ما ضروری بود چون فیفادی دارد شروع می‌شود و هربار نیاز دارید که به خودتان انرژی بدهید. همانطور که می‌دانید بازی‌های‌مان خیلی نزدیک به هم است و دو بازی در پیش داریم و باید در لیگ آسیا بازی کنیم و سخت است. زندگی ما خیلی هم آسان نیست. باید به خودم انگیزه بدهم برای تیم ملی و بعد دوباره به خود انگیزه بدهم تا برگردم و به تیمم مقابل نماینده قطر کمک کنم.

گولسیانی درباره شرایط چمن ورزشگاه عنوان داشت: هربار درباره چمن صحبت می‌کنم. بعضی وقت‌ها هم جوک می‌سازیم ولی خوب نیست که با این موضوع مهم شوخی کنیم. قطعا می‌بینید که کیفیت زمین خوب نیست. ما در ایران، نیاز داریم که این مساله را حل کنیم. اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند، اول باید زمین خوب داشته باشیم مثل عربستان سعودی و قطر که کیفیت چمن‌های‌شان را دیدیم. امیدوارم استادیوم آزادی هرچه زودتر آماده شود‌.
او درباره اینکه از آخرین بازی فصل گذشته لیگ و با زدن گل قهرمانی، بیشترین گل را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی دارد افزود: چه می‌توانم بکنم؟ می‌توانم امتیازات بیشتری به دست بیاورم. شاید در آینده بازیکن و مهاجم دیگری بیاید و گل‌های بیشتری بزند. به هر حال من بابت این آمار و کمکی که به تیم می‌کنم تا به هدف‌های‌مان برسیم، خوشحال هستم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه