رضا درویش: با وکلای cas صحبت کردم، گفتند فقط رای بیرانوند را بفرستید

مدیرعامل پرسپولیس گفت: با یکی از وکلای CAS صحبت کردم که گفت نمی‌خواهد دفاعیه بفرستید بلکه رای پرونده بیرانوند را بفرستید، قول می‌دهیم محکومیت را صادر می‌کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در پایان بازی با چادرملو که با پیروزی سرخپوشان همراه شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و نسبت به تعلیق حکم محرومیت بازیکن سابق پرسپولیس به شدت اعتراض کرد.

وی اظهار داشت: پس از آن شبی که ناگهان سقف قراردادها را چند ساعت مانده به پایان وقت نقل و انتقالات بالا بردند یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران، امروز رقم خورد. این تصمیم، یکی از لکه‌های ننگین فوتبال ایران است.
در پرونده علیرضا بیرانوند هیچ ادله قانونی برای تعلیق محرومیت نیست. همه دوستان و مسوولان آن کمیته که رای را صادر کردند، در جلسات خصوصی به من گفتند از لحاظ قانونی، امکان تعلیق حکم وجود ندارد.
وی افزود: متاسفانه مشکل این‌ها با پرسپولیس است. ۳ ساعت مانده به پایان زمان بارگذاری اسامی تیم‌های ایرانی، سقف را اضافه می‌کنند. یعنی می‌خواهند با تیم ما مقابله کنند. مسوولش می‌گوید از فلان تیم به جهت مشکوک بودن یک صحنه عذرخواهی می‌کنم. یعنی نتوانستم آنچه به شما وعده دادم، بدهم. جالب است لِنگ روی لِنگ انداخته و می‌گویند؛ فیفا و AFC سیاسی هستند. خودشان که سیاسی‌تر هستند.
مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: چرا وقتی خودشان کاری را انجام می‌دهند سیاسی نیست. فقط دیگران را متهم می‌کنند‌. این‌ها قهرمانی‌های مکرر پرسپولیس را برنمی‌تابند. از همه ابزارها استفاده می‌کنند تا جلوی این قهرمانی‌ها را بگیرند اما همین امروز با یکی از وکلای CAS صحبت کردم که گفت نمی‌خواهد دفاعیه بفرستید بلکه همین آرا را بفرستید، قول می‌دهیم محکومیت را صادر می‌کنیم.
درویش درپاسخ به این سوال که آیا قطعا به کمیته استیناف شکایت می‌کنند، گفت‌: بله‌. از همین الان نیز تئوری این‌ها را می‌گویم که در استیناف نیز پرونده را چندین ماه طول می‌دهند. چگونه شب گذشته یک نفر مصاحبه می‌کند و اجازه ندادند کار به صبح بکشد او را محروم کردند اما حکم ما نزدیک به چهار ماه ماند، حرف‌های مختلف زدند و بهانه‌های مختلف برایش آوردند. در عمل نشان دادند با پرسپولیس و قهرمانی‌هایش مشکل دارند. هواداران هم باید هوشیار باشند و بدانند برنمی‌تابند یک تیم این همه هوادار داشته باشد و فقط به پشتوانه آنها قهرمان شود.
وی اضافه کرد: ۲ سال قبل و سال گذشته هم نمی‌خواستند ما قهرمان شویم. دیدید که خود رئیس فدراسیون از یک تیم دیگر عذرخواهی کرد و گفت ببخشید نتوانستم جام را به شما بدهم. درحالیکه اگر قرار به عذرخواهی باشد، همه کارشناسان یک ربع قبلش گفتند برای پرسپولیس پنالتی اعلام نشد. درحالیکه آن آفساید گولسیانی ۵۰-۵۰ بود. به هر جهت وظیفه داریم حقوق مردم را به آن‌ها بازگردانیم و تا جایی که لازم است این کار را انجام می‌دهیم تا آن جوان ۲۳ ساله که به خاطر هوادار بودنش دار فانی را وداع گفت؛ دست کم روحش آرامش پیدا کند.
درویش در واکنش به جریمه باشگاه تراکتور در پرونده بیرانوند، اظهار داشت: اگر تخلفی صورت گرفته پس چرا محرومیتی وجود ندارد؟ یکی از دوستان می‌گفت وقتی در خلوت خودشان نشستند و رأی را می‌نوشتند، همه قهقهه می‌زدند. مردم باید دانا و هوشیار باشند که اینها دوست ندارند پرسپولیس را سرحال و قهرمان ببینند. چرا 2 ساعت قبل از بازی پرسپولیس این رأی را صادر کردند؟ برای اینکه تیم و هواداران را با استرس مواجه کنند. چرا نگذاشتند بعد از بازی رأی را بدهند؟ همه اینها یک تئوری است که سدی باشد تا جلوی موفقیت‌های پرسپولیس را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که که مخاطب او مهدی تاج است یا رکن قضایی فدراسیون فوتبال؟ گفت: اصلاً فرقی نمی‌کند. هر کسی که رأی این پرونده را از عدالت خارج کرد. همه این دیدگاه‌هایی که مخالف پرسپولیس هستند و دشمنی علنی با تیم ما می‌کنند باید مورد بازخواست قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از این گفته شده بود؛ پرونده بیرانوند یا رد می‌شود یا اینکه او محروم خواهد شد، عنوان کرد: وقتی خودشان چنین حرفی را زده‌اند چطور امروز این رأی را دادند؟ مگر اینکه خوشان امروز استعفا بدهند و عذرخواهی کنند. آن کسی که این حرف را زده، مردم را کم‌ذهن تلقی کرده است. هر کسی که فکر می‌کند هوادار پرسپولیس متوجه نمی‌شود، خودش کم‌توجه است و دانش ندارد. هوادار پرسپولیس عاقل و بادانش است.

درویش در خصوص پیروزی لحظات آخری پرسپولیس مقابل چادرملو تصریح کرد: همان‌هایی که این احکام را صادر کردند منتظر بودند امشب پرسپولیس مقابل چادرملو به پیروزی نرسد، اما الان با پیروزی پرسپولیس، شب دَمر می‌خوابند! همانطور که وقتی مقابل استقلال دیدند پرسپولیس پیروز شد،

خیلی ناراحت شدند شاید بیشتر از استقلالی‌ها.
وی در پاسخ به سوالی درباره اتهام جعل مدارک پزشکی نبیل باهویی، عنوان داشت: این دیگر خیلی جالب است. کادرپزشکی ما تغییر کرده و اصلا نمی‌دانست مدارکی که در پرونده وجود دارد، چیست؟ یک برگه کپی را از پرونده درآوردند. می‌گویم از ایفمارک و کمیته پزشکی پرسیدم اگر مدرک باهویی اصل بود، چه امتیازی برای ما داشت که گفتند هیچ! این نامه پزشکی را پزشک متخصص می‌تواند بنویسد که بازیکن عارضه و مشکل دارد. به همین دلیل می‌توانید از مصدومیتش استفاده کنید. به گواهی MRI که مجوز نمی‌دهند. ببینید چه افرادی دنبال دشمنی با ما بودند که با پیدا کردن یک کپی، گفتند جعل شده است. من فکر کردم پولی جا به جا شده یا قرار است ۵۰۰ هزار دلار از جایی به پرسپولیس بدهند!
مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: در همین صدا و سیما نیز برخی مجریان بحث را در بوق و کرنا کردند. برخی موفقیت‌های ما را برنمی‌تابند. پرسپولیس خودش است و هوادارانش. به جایی متصل نیست اما بارها گفتم دست خدا بالاتر از هر دستی است. این هوادار خوب که با سختی و مرارت امروز به ورزشگاه آمد. چرا برخی از لبخند روی لب او ناراحت هستند

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه