پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، ضمن گرامیداشت قیام تاریخ ساز 15 خرداد، سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ با نزدیک شدن نیمه خرداد، بار دیگر شوری در دل‌ها به راه افتاده است. گویی این روزها…

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، ضمن گرامیداشت قیام تاریخ ساز 15 خرداد، سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ با نزدیک شدن نیمه خرداد، بار دیگر شوری در دل‌ها به راه افتاده است. گویی این روزها میعادی برای تجدید میثاق همه آنهایی است که آزاده و با ذلت بیگانه هستند. ملتی که همواره آزادگی خود را با خون فریاد زده است بزرگمردی چون روح خدا را می‌خواست تا سرفصل جدیدی را در کتاب تاریخ بشریت رقم بزند.

سی و سه سال از عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، احیاگر اسلام ناب محمدی می‌گذرد و کتاب اندیشه‌های بزرگ او هر سال قطورتر از همیشه می‌شود و حاصل اندیشه‌هایش که همانا انقلاب شکوهمند اسلامی بود، محکمتر بر پایه‌های استکبار می‌کوبد تا روزی که صاحب زمین و زمان حکومت عدل الهی را در جهان منتشر کند.

در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با تلاش برای درک هر چه بیشتر اندیشه‌های ناب ایشان، بار دیگر با آرمان‌های امام امت و جانشین بر حقش، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان، تجدید بیعت می‌کنیم.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن بزرگداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد، سی و سومین سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) را به امام زمان، حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای‌، مردم غیور ایران و هواداران پرشور پرسپولیس تسلیت می‌گوید

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه