امید عالیشاه: عمری باشد در پرسپولیس هستم

بازیکن باسابقه پرسپولیس گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر عمری باقی باشد، با افتخار در تیم پرسپولیس هستم. خدا را شکر می‌کنم که فصل با این برد تمام شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امیدعالیشاه پس از پایان آخرین بازی فصل که با گلزنی او همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر، این…

بازیکن باسابقه پرسپولیس گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر عمری باقی باشد، با افتخار در تیم پرسپولیس هستم. خدا را شکر می‌کنم که فصل با این برد تمام شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امیدعالیشاه پس از پایان آخرین بازی فصل که با گلزنی او همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر، این فصل هم با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها تمام شد. دوست داشتیم بهتر از اینها تمام کنیم ولی فوتبال است و همه این اتفاقات. فکر می‌کنم نتیجه خیلی بدی هم با توجه به شرایط موجود نگرفتیم اما همین که با برد تمام شد، خدا را شکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برای این بازی، نفرات کمی داشتیم و برای نیمه دوم تعویض‌های زیادی هم نداشتیم. دست ما خالی بود، اما خدا را شکر فصل با برد تمام شد.

عالیشاه در خصوص اینکه آیا فصل بعد در تیم پرسپولیس است یا خیر، گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر عمری باقی باشد، با افتخار در تیم پرسپولیس هستم. خدا را شکر می‌کنم که فصل با این برد تمام شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه