قدردانی باشگاه پرسپولیس از هواداران

شما عالی بودید

ما در باشگاه پرسپولیس به شما هواداران، به ویژه تماشاگرانی که در روز بازی با پاختاکور چه در حمایت از تیم خود و چه از جهت رعایت مقررات سنگ تمام گذاشتید افتخار می‌کنیم. ما آن قدر که می‌خواستیم خوب نبودیم ولی شما عالی بودید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در قدردانی از هواداران خود به ویژه تماشاگران بازی با پاختاکور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است؛
شما فوق‌العاده بودید. نمی‌دانیم چگونه مراتب تشکر خود را اعلام کنیم. به نظر، هیچ راهی غیر از این که در زمین مسابقه برای کسب نتایجی که شما را خوشحال و شادمان نماید وجود نخوهد داشت.
ما در دومین روز از رقابت‌های لیگ نخبگان به قدر کافی و به آن میزان که شما را راضی و خوشحال کند خوب نبودیم ولی شما عالی بودید. می‌خواهیم بدانید سپاسگزارتان هستیم و به شما افتخار می‌کنیم.
روز دوشنبه بسیار مهم بود که جدا از هر نتیجه‌ای، مقررات اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جهت برقراری نظم و انضباط در ورزشگاه به طور کامل اجرا شود. اهمیت این موضوع فقط از جهت مسایل و برخوردهای انضباطی نیست. موضوع اصلی تصویری است که ما در ورزشگاه‌ها به ویژه در رقابت‌های آسیایی از کشورمان و از پرسپولیس بزرگ و هواداران پرشمار آن ارایه می‌دهیم.
خویشتنداری، صبوری و بزرگی شما با وجود شرایط سخت تماشاگران ناشی از بارندگی و همچنین عدم توفیق در دستیابی به نتیجه مطلوب بسیار ارزشمند بود. پرسپولیس از چنین هوادارانی به خود می‌بالد.
نکته دیگر، حمایت و تشویق‌های شما برای پشتیبانی از تیم بود. اعضای تیم و باشگاه، همه‌گی تمام وجود و توان خود را به کار گرفتند تا خواسته شما را در این مسابقه عملی کنند ولی به هر دلیل که بعضی نیز عنوان شد این مهم فراهم نگردید.می‌دانید؛ تک تک اعضای تیم مصر به انجام این مهم در پیکارهای آتی هستند.
هوادران پرسپولیس چه در ورزشگاه و چه در فضای مجازی به خوبی با این موضوع روبه‌رو شدند. قطعا حمایت و پشتیبانی در لحظات سخت است که اراده تیم را ابتدا برای قهرمانی دگرباره در لیگ برتر به عنوان اولویت نخست و پس از آن خودنمایی در آسیا، محکم‌تر و انرژی‌ و آرامش ایشان را بیشتر می‌سازد.
فصل تازه آغاز شده است. پیروزی‌های بسیار و شاید شکست‌هایی در پیش است. برای ما و تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به ویژه در لیگ برتر بالا و پایین‌های بسیاری وجود خواهد داشت. در تمام این سال‌‎ها آموخته‌ایم، آنی پیروز نهایی خواهد بود که دیرتر و سخت‌تر خسته می‌شود و بیشتر منسجم و متحد می‌ماند.
پرسپولیس و هوادارانش هنوز نان آن روزی را می‌خورند که سرخپوشان نتوانستند قهرمانی را برای تیم و هواداران کنند ولی روی سکوها جام قهرمانی را از هوادارانی گرفتند که نقشه راه سال بعد از آن را ترسیم کردند.
از آن روز تا کنون 14 جام قهرمانی و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را با یکدیگر رقم زده‌ایم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه