کنعانی‌زادگان: شرایط زمین اجازه نداد برنامه‌های گاریدو را اجرا کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و انشاالله بازی‌های بعدی را می‌‌بریم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور و همیشگی‌مان را انجام بدهیم. از حریف هم جلو افتادیم ولی پاختاکور تیم خوبی بود که فشار هم آورد. البته می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم ولی بدشانسی آوردیم.
وی افزود: هفته‌های اول است و هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما همیشه می‌بریم یا مساوی می‌کنیم و باید این روند را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.
مدافع پرسپولیس در پاسخ به اینکه موقعیت گل زیادی خلق نشد اما پاختاکور خیلی خوب موقعیت گلزنی به دست آورد، خاطر نشان ساخت: نه چنین چیزی نبود و نظر شما هم محترم است اما بازیکنان ما همگی خوب بودند و سعی و تلاش خودشان را کردند ولی کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و انشاالله بازی‌های بعدی را می‌بریم.
کنعانی‌زادگان در مورد صحبت‌های غلامپور با حسینی در دربی که او نیز کنارشان ایستاده بود تصریح کرد: بهتر است دیگر در مورد گذشته حرفی نزنیم و آن بازی تمام شد و دیگر دوست ندارم در مورد دربی حرف بزنم.
وی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی در این مسابقه عنوان داشت: در بازی‌های گذشته هم بازوبند را بسته بودم و بستن بازوبند پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. خوشحالم و امروز هم با اجازه بزرگ‌ترها این بازوبند را بستم و امیدوارم بتوانم وظیفه سنگینی که برعهده‌ام قرار می‌گیرد را به خوبی در زمین انجام بدهم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه