بهانه‌گیر نیستم ولی این زمین خوب نیست

گاریدو: تساوی اصلا برای پرسپولیس خوب نیست، جبران می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم نتیجه است. تساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست. راضی و خوشحال نیستیم. از همین حالا به فکر جبران هستیم. بهانه نمی‌آورم ولی این وضع زمین اصلا خوب نیست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور در روز دوم لیگ نخبگان اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای این نتیجه است که اهمیت دارد، پس ما اکنون خوشحال نیستیم، چون نتوانستیم برنده شویم. مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست و ما راضی نیستیم ولی در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه آن چیزی که می‌خواهید نمی‌شود، اما وقتی بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند فقط باید از آنها حمایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که مهم است گل را زود به ثمر برسانیم. ما درباره کیفیت و نقطه قوت خودمان آگاهی داشتیم و سریع به گل رسیدیم.

گاریدو افزود: معمولاً وقتی در دقایق اول گلی می‌زنید،  مسابقه می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد. در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم تا استرس به تیم وارد نشود. ما شانس داشتیم که باز هم گل بزنیم ولی نتوانستیم. در نیمه دوم حریف ما  چیزی برای از دست دادن نداشت و گل مساوی را خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان داشت: بعد از گل مساوی ما بیشتر در حال حمله بودیم. بازیکنان تهاجمی وارد زمین کردیم، اما حریف فضا را بسته بود. تعویض‌های ما آن‌طوری که دوست داشتم جریان بازی را برای حملات بیشتر تغییر ندادند. تهاجمی بودیم، اما موقعیت گیرمان نیامد تا به گل برسیم.

گاریدو گفت: من مربی‌ اهل بهانه‌گیری نیستم، به ویژه حالا که باید بازی خانگی را می‌بردیم ولی مساوی کردیم. با این وجود اگر راستش را بخواهید زمین مسابقه کمک تیم ما نبود. به ویژه وقتی باران هم آمد شرایط سخت‌تر شد و بازیکنان نمی‌توانستند توپ را حرکت بدهند. این را نمی‌گویم که بهانه بیاورم و باید قبول کنم مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست.

وی تصریح کرد: من دوست دارم در ورزشگاه خانگی خودمان با حضور 80 هزار تماشاگر و زمین خوب بازی کنیم. جایی که دیگر فضایی برای غر زدن وجود نداشته باشد. این زمین و شرایط برای مسابقات آسیایی اصلاً خوب نبود و نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و ما نه از فردا بلکه از همین الان تلاش می‌کنیم‌  شرایط را بهتر کنیم. فوتبال همین است. مهم‌ترین لحظه این است که وقتی نتیجه خوبی نگرفتید، راهی پیدا کنید که جبران کنید. ما بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای داریم که از همین حالا تلاش می‌کنند تیم را جمع کرده تا بعد از این بازی خوبی داشته باشند.

گاریدو در پاسخ به طرح این موضوع که تیمش نمی‌تواند از حملات خود استفاده کند و این موضوع در بازی‌های قبل هم دیده شد، توضیح داد: این به حریف ما بستگی دارد. ما با حریف بازی می‌کنیم و باید به رقیب احترام گذاشت. باید بدانید که سختی‌های مسابقه چیست. شاید یک اشتباه باعث شود ما گل بزنیم و برنده شویم؛ این خوب نیست. نباید فکر کنید چون پرسپولیس هستید باید حتما بازی را ببرید. حریف ما هم یک تیم است. آنها هم خیلی خیلی تلاش کردند، مخصوصاً در خط دفاع و نیمه اول. ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی را با زدن گل دوم تمام کنیم. این را باید درک کرد، چون بازی فوتبال هیچ‌وقت آسان نیست. ما هم خوشحال نیستیم و می‌خواستیم برنده باشیم. هر کسی هم در تیم‌مان این انگیزه را داشت که برنده شویم، اما الان کار ما این است که نه از فردا، بلکه از امروز شروع کنیم و عکس‌العمل خوبی نسبت به بازی‌ها داشته باشیم. بله، وقتی ما برنده می‌شویم، باید بدانیم که عملکرد و رفتار ما بعد از برد چیست. نه از فردا، بلکه باید از هم اکنون باید دوباره شروع کنیم و کار کنیم و با شرایط خوب دوباره بتوانیم جلو برویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس در نیمه دوم پلن خاصی نداشته است و بیشتر رو به ارسال‌های بلند آورده بود، تأکید کرد: من به نظر شما احترام می‌گذارم. این نظر شما است. اگر نظر شما این است من احترام می‌گذارم و چیزی ندارم که بگویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه