جشنواره گل تیم ملی جوانان ایران مقابل مغولستان

گلزنی ملی‌پوش جوانان پرسپولیس در تیم ملی برابر مغولستان

تیم ملی جوانان ایران در روزی که دو تن از بازیکنان پرسپولیس را در ترکیب اصلی خود داشت، آخرین بازی در گروه G را در جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با جشنواره گل پایان داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان ایران امروز (یکشنبه) مقابل تیم ملی مغولستان و در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود در گروه G جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به میدان رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.
نکته جالب توجه اینکه، تیم ملی جوانان کشورمان در نخستین بازی خود در گروه G، تیم لائوس را با همراهی دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس و گلزنی یعقوب براجعه با نتیجه 8 بر صفر پشت سر گذاشته بود، در آخرین بازی خود در این مرحله نیز برابر تیم ملی مغولستان، با نتیجه مشابه 8 بر صفر و با همراهی دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس و گلزنی یعقوب براجعه به برتری رسید.
اسماعیل قلی‌زاده (دو گل)، کسری طاهری، یعقوب براجعه، یوسف مزرعه، عباس کهریزی، ابوالفضل موردی و علی اصغر شیخ الاسلامی برای ایران گلزنی کردند.
حسین عبدی در این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرد: محمد گندمی، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلی زاده، ابوالفضل ذلیخایی(۷۴- ابوالفضل سوختانلو)، یعقوب براجعه، کسری طاهری(۶۰- افشین صادقی)، حمیدرضا شمسی(۴۶- علی اصغر شیخ الاسلامی)، عباس کهریزی، ابوالفضل زمانی( ۶۰- ابوالفضل محمدی) و یوسف مزرعه(۶۷- ابوالفضل موردی)
برد تیم ملی جوانان ایران مقابل مغولستان در حالی پرگل بود که قبل از این دیدار هم صعود شاگردان حسین عبدی به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا که بهمن سال جاری در چین برگزار می‌شود، قطعی شده بود.
با این حال عبدی با استفاده از تمام ظرفیت بازیکنان خود توانست جشنواره گل دیگری را در این مرحله رقم بزند.
گفتنی است؛ محمد گندمی و یعقوب براجعه دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در این دیدار حضور داشتند و در بازی تیم ملی جوانان برابر لائوس نیز آرمین عباسی و یعقوب براجعه دو نماینده پرسپولیس در تر کیب تیم ملی جوانان بودند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه