پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، شهادت مجاهد فی سبیل‌الله، مبارز نستوه و قهرمان دلاور دنیای اسلام و جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: به راستی برای بزرگمردی که عمر گرانبار خویش را در راه خدا صرف مبارزه با ددمنشی‌های افسارگسیخته رژیمی سفاک و بی‌هویت ساخت چه شان، جایگاه و افتخاری بالاتر از شهادت وجود داشت؟
خداوند متعال در آیه 154 سوره بقره می‌فرمایند: «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون»«کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.»
در مکتبی که سرور و سالار شهیدان، حضرت سید الشهدا امام حسین(ع) به ما آموخت و بنیانگذار کبیر انقلاب با اقتدا به آن، سرسلسله مقاومت مقابل استکبار و غده سرطانی منطقه شد؛ «شهادت، هنر مردان خدا است.»
سید حسن نصرالله، بی‌تردید نابغه‌ای بود که با هنر و درایت خود در رهبری و هدایت و تحت تاثیر فلسفه کربلا و با اقتدا سرور و سالار شهیدان، همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حزب‌الله لبنان را در طول سه دهه به درخت تنومندی تبدیل کرد.
به راستی که نصر الله نزدیک است و معنای این سخن را هرگز آن‌هایی نخواهند دانست که در خیال باطل و وهم آلود خود تصور پیروزی دارند. مکتب شهادت با هر شهیدی استوارتر خواهد شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شهادت این بزرگمرد را به امام زمان، حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان، مردم شریف لبنان و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه