در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی

مطهری: شناخت خوبی از فجر داریم و سه امتیاز را می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت خوبی نسبت به فجر داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تیم فجرسپاسی از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) اظهار کرد: ابتدا بابت حادثه متروپل…

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت خوبی نسبت به فجر داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تیم فجرسپاسی از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) اظهار کرد: ابتدا بابت حادثه متروپل به مردم استان خوزستان تسلیت عرض می‌کنم. یاد این عزیزان همیشه در ذهن و قلب ما خواهد بود.

وی افزود: دوست داریم بازی‌های لیگ را با بالاترین امتیاز تمام کنیم. تیم فجر، یک تیم ارزشی است که در خیلی از بازی‌ها نتوانست به آن چیزی که لایقش است برسد و نتیجه لازم را کسب کند اما یک تیم قابل احترام است. برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی داریم. ما ۱۳ بازیکن خود را به دلایل مختلف نداریم اما پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است. شناخت خوبی نسبت به فجر داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مطهری تصریح کرد: پرسپولیس به عنوان تیمی که ۵ سال قهرمان شده بود، می‌خواستیم باز هم قهرمان شویم اما این اتفاق رخ نداد. این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. هواداران به قهرمانی عادت کرده بودند اما قول می‌دهم اگر هواداران با معرفت ما از گل‌محمدی حمایت کنند و در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما یک سرمربی باانگیزه داریم و اگر شرایط خوب باشد، پرسپولیس سال بعد قهرمان خواهد شد به شرطی که حمایت‌های لازم انجام شود.

مربی سرخپوشان پایتخت درباره شرایط رامین رضاییان عنوان کرد: الان نشست خبری بازی با فجرسپاسی است. رامین ارزش‌های خودش را دارد. این موضوعی است که باید بعد از بازی‌ها بررسی شود. ما فرایندی داریم که عملکرد کلی بازیکنان را بررسی می‌کنیم. حرفه‌ای نیست که درباره آینده رضاییان صحبت کنم و آقای گل‌محمدی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

حمید مطهری درباره مشکلات سرخ‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: انتقاداتی که منصفانه باشد، واقعا پذیرا هستیم چون این مساله باعث پیشرفت خواهد شد. تخریب کاملا متفاوت است. در فضای مجازی آدم‌های ۱۵ ساله و یکسری پیج‌های خاص، مطالب تخریبی می‌گذارند. من به انتقاد منصفانه همیشه اعتقاد داشتم. می‌دانم خیلی سازمان‌دهی شده انتقاد و تخریب کردند. می‌توانم اشاره کنم اما با فجر بازی داریم و نمی خواهم کام هواداران را تلخ کنم. این کادر فنی چه مشکلی دارد؟ انگار این تیم به لیگ دسته دو افتاده است. این تیم ۵۷ امتیاز دارد و سه امتیاز مقابل تراکتور را هم می‌تواند بگیرد. ما اگر برابر فجر پیروز شویم، امتیاز بیشتری کسب می‌کنیم. تیم قهرمان هم با آن ۲ امتیاز ۶۸ امتیاز کسب کرده است. پرسپولیس چرا مشکل بدنی داشته است؟ این‌ها موج‌هایی است که دارند راه می‌اندازند.

مطهری درباره آینده‌اش با پرسپولیس عنوان کرد: من نمی‌خواستم درباره این موضوع صحبت کنم. پیشنهادهایی در این 2 سال و نیم بوده است اما به خاطر اصول خودم قبول نکردم. من به خاطر تعهدی که با باشگاه و رفاقتی که با گل‌محمدی داشتم، روند خود را پیش بردم. الان هم پیشنهاد برای من وجود دارد و تکذیب نمیکنم. من بازیکن و مربی پرسپولیس بودم و به خاطر این مساله به خودم می‌بالم و سال‌ها به آن افتخار خواهم کرد. دوست دارم همیشه منصفانه همدیگر را نقد کنیم. من مرام و معرفت خود را به پرسپولیس نشان دادم. حالا هر کسی هر چه می‌خواهد بگوید. بعد از بازی می‌توانم درباره این مسائل جزئی‌تر صحبت کنم.

مربی پرسپولیس درباره شایعاتی درباره تغییر بدنه کادر فنی در فصل آینده گفت: این را برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها راه انداختند. این حق طبیعی گل‌محمدی است که کادرش را انتخاب کند اما در اصل این مساله وجود ندارد. شما نگاه کنید این تیم در دو و نیم سال، دو قهرمانی لیگ، یک سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا داشته و امسال هم نایب قهرمان شده است. چطور یک کادر فنی با این همه افتخارات باید ضعیف باشد؟ به خدا خنده‌دار است. واقعا صحبت کردن درباره این مسائل خوب نیست. این خبرها از پایه و ریشه غلط است.

مطهری در ادامه افزود: من از مربی‌های قبلی پرسپولیس همیشه تمجید کرده‌ام. ما میراث‌دار مربی‌های قبلی پرسپولیس هستیم. ولی متاسفانه عادت ماست که آدم‌هایی که موفق هستند را بزنیم. این تفکرات را باید دور بریزیم. تیم پرسپولیس ۵ سال قهرمان شده است اما یک نفر نیامد تبریک بگوید. ما توقع تبریک و تونل افتخار نداریم ولی فقط این تیم را می‌زنند. رسانه ملی ما می‌گوید اینتر میلان به آث‌میلان تبریک گفته است. چرا نفرت پراکنی می‌کنید؟ چرا هواداران را به جان هم می‌اندازید؟ احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال ماست. چرا ما داریم این کار را می‌کنیم؟ ما داریم فوتبال خود را به ناکجا می‌بریم.

مربی پرسپولیس درباره شرایط برگزاری این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: علی رغم تلاش‌های سازمان‌های مربوطه، نمی‌دانم چرا هر اتفاقی رخ می‌داد یک بلایی سر تیم ما می‌آمد. امسال‌ بازی‌های ما چقدر بی‌تماشاگر برگزار شد؟ نمی‌دانم چرا اتفاقی برای سپاهان رخ داد اما پرسپولیس را محروم کردند. اگر  باشگاه نتوانسته خوب از این مسائل دفاع کند، گناه کادر فنی چیست؟ من این انتقاد را به سازمان لیگ مطرح می‌کنم که چرا این اتفاقات باید برای پرسپولیس رخ بدهد؟ به ما می‌گویند باید قوی‌تر از بهانه‌ها بود اما این‌ها بهانه نیست و درباره واقعیت هایی است که پیش آمده است. امیدوارم لیگ آینده ما از نظر برنامه‌ریزی خوب باشد و عدالت در آن رعایت شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه