محمد خدابنده‌لو: هواداران، لایق این خوشحالی بودند

هافبک پرسپولیس گفت: حتی اگر بازی را نمی‌بردیم هواداران از سبک و کیفیت بازی پرسپولیس راضی بودند و الان لایق این خوشحالی هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی سرخپوشان در دربی، درباره این بازی اظهار داشت: خدا را شکر برنده شدیم. واقعا مستحق برد بودیم و عالی بازی کردیم‌. دیر به حق خود رسیدیم اما همین که سربلند شدیم و سه امتیاز مهم را گرفتیم، خیلی خوشحال‌کننده است.
وی افرود: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. واقعا ما را در این بازی حمایت کردند و الان لایق خوشحالی و شادی هستند‌. امیدوارم بتوانیم در لیگ نخبگان نیز نتایج خوبی کسب کنیم.
هافبک پرسپولیس در خصوص رقابت سخت برای قرار گرفتن در ترکیب سرخ‌پوشان، توضیح داد: صد در صد همین است. پرسپولیس به حدی بازیکن بزرگ دارد که هرکس به این تیم می‌آید باید خیلی تلاش کند. ما هم امیدواریم بتوانیم در ادامه کار را بگیریم.
خدابنده‌لو در مورد ناراحتی یاسین سلمانی از نیمکت‌نشینی گفت: طبیعی است که باید ناراحت باشد‌. خیلی بد است که فوتبالیست از نیمکت‌نشینی ناراحت نباشد اما مربی به او اعتقاد دارد‌. مقداری مصدومیت سال گذشته‌اش اذیت کرده اما قطعا در ادامه از یاسین هم استفاده می‌شود.
وی درباره اینکه آیا انتظارش از استقلال هجومی‌تر بازی کردن نبود، عنوان داشت: این تیم در دیدارهای قبلی خیلی هجومی بازی کرد اما در این بازی هر ۱۵ دقیقه یک بار یک کرنر می‌گرفتند و بار دیگر عقب می‌نشستند. انتظار داشتم استقلال هجومی بازی کند و هوادارنش لذت ببرند. درحالی که حتی اگر ما برنده نمی‌شدیم، هواداران پرسپولیس از سبک بازی ما خوشحال هستند و لذت می‌برند. این از همه چیز برای ما و هواداران مهم‌تر است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه