فرشاد فرجی: حیف بود اگر نمی‌بردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم حیف بود اگر نمی‌بردیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرشاد فرجی پس از نمایش خوب خود در دربی، اظهار داشت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. دربی شرایط خاص خودش را دارد. در دو نیمه سوار بازی بودیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم.
وی افزود: خداراشکر مزد زحمات را گرفتیم و برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.
فرجی درباره مصدومیت خود گفت: در یک صحنه فکر کنم پای رضاوند به دستم برخورد کرد که وقتی به تهران برسم باید بخیه دستم را بخیه بزنم. البته مهم نیست چون ما وظیفه مان این است که هرچه در توانمان داریم را برای هواداران ارایه دهیم.
وی درباره تقابل خود با ابوالفضل جلالی خاطرنشان کرد:‌ بازی مقابل جلالی خوب بود. او بازیکن با کیفیتی است و خدا را شکر توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.
فرجی درباره نبود ارونوف افزود: تیم خوب و باکیفیتی داریم. ارونوف و ایوب بازیکنان باکیفیتی هستند و بقیه هم از آن‌ها کمتر نیستند. تمام بازیکنان بهترین‌شان را ارائه دادند.
بازیکن پرسپولیس درباره سرمربی این تیم عنوان کرد: گاریدو رزومه اش مشخص است. وقتی به ایران آمد یک سری اطلاعات داشت و پس از آن نیز یک سری اطلاعات دریافت کرد. او خیلی زود لیگ ایران را شناخت و روی شرایط دربی احاطه پیدا کرد. گاریدو در کار خیلی سختگیر و جدی است ولی خارج از آن بسیار مهربان است و رفتار مناسبی با بازیکنان دارد.
وی در آخر درباره گلزنی کنعانی‌زادگان در دربی اضافه کرد: کنعانی در این بازی زیاد اذیت شد و خوشحال شدم که گل زد. سعید مهری هم فشار زیادی را متحمل می شد. برای همه خوشحالم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه