سعید مهری: خدا به جای من صحبت می‌کند

بازیکن موقعیت شناس پرسپولیس در دربی گفت: پنالتی را که گرفتم انگار در خلاء بودم. دست هواداران را می‌بوسم. خیلی حمایتم کردند. خدا به جای من صحبت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سعید مهری که با موقعیت‌شناسی و یورش ناگهانی نقطه ضعف حریف را به چالش کشید تا پرسپولیس را صاحب یک پنالتی طلایی کند پس از پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. نظر خاصی در مورد این بازی ندارم. همیشه قضاوت می‌شدم و خیلی تحت فشار بودم اما خدا همیشه جای من صحبت می‌کند.

وی در مورد اولین بازی‌اش برای پرسپولیس و اولین برد در دربی، اضافه کرد: خیلی لذت‌بخش بود. اولین بازی با پیراهن پرسپولیس و اولین برد در دربی. وقتی پنالتی را گرفتم انگار در خلاء بودم. خیلی اتفاق خوبی بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد. امیدوارم هفته بعد در آسیا هم یک نتیجه خوب کسب کنیم و این روند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد تشویقش از سوی هواداران تصریح کرد: به هر حال از تیم رقیب جابه‌جا شدن یک سختی‌هایی دارد؛ اما واقعاً از روزی که قرارداد بستم، هواداران پرسپولیس از من حمایت کردند. دم‌شان گرم و دست‌شان را می‌بوسم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به تیم کمک کنم.

مهری در مورد اینکه در این بازی کمی جلوتر از پست تخصصی خود بازی کرد، عنوان داشت:‌ یک تصمیم تاکتیکی بود و دوست داشتیم بازی را ببریم. به همین خاطر گاریدو از من خواست جلوتر بازی کنم. من پشت مهاجم بازی می‌کردم و قبلاً هم در این پست بازی کرده‌ام.

وی در واکنش به سوالی درباره تعداد زیاد بازیکنان پرسپولیس در خط میانی و رقابت سنگین برای فیکس شدن، افزود: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و همه پتانسیل این را دارند که فیکس تیم و بازیکن ملی پوش باشند. اتفاقاً این خیلی خوب است. باعث می‌شود رقابت باشد و همه بازیکنان پیشرفت کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه