افشین پیروانی: ما پرسپولیس هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خوب زیادی داریم. هرکسی به زمین برود باید سرش را برای تیم بگذارد. ما پرسپولیس هستیم چند سال است که قهرمان می‌شویم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از تجربه یک پیروزی دیگر در دربی، اظهار داشت: بازی خوبی بود. در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم و فوتبال با برنامه‌ای ارایه دادیم. این برد را به هواداران، کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل دست‌اندرکار در باشگاه و تیم تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: از میزبانی اراک هم تشکر می‌کنیم. چند ساعت شادی می‌کنیم و بعد از آن دیگر باید برای بازی بعد و آسیا آماده بشویم.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرف‌هایی که مرتب درباره بدیُمن بودن اراک مطرح می‌شد، خاطرنشان کرد: من قبل از این‌ها اعلام کرده بودم که این حرف‌ها خرافات است و با یک بازی‌ خوب توانستیم به پیروزی برسیم.
وی در پاسخ به سوال درباره نبودن ارونوف تصریح کرد: ما بازیکنان خوب زیادی داریم. هرکسی به زمین برود باید سرش را برای تیم بگذارد. ما پرسپولیس هستیم چند سال است که قهرمان می‌شویم و قهرمانی‌ها را حتی با وجود سخت‌ترین شرایط به دست آورده‌ایم. فکر می‌کنم ارونوف هم به بازی بعد برسد. هرچند این تصمیم با کادر فنی خواهد بود.
پیروانی در پاسخ به سوال درباره تماشاگران و بعضی اتفاقات روی سکوها عنوان داشت:‌ چند صحنه اتفاقاتی افتاد که خوب نبود ولی به همه آن هایی که برای برگزاری مسابقه تلاش کردند، خسته نباشید می‌گویم. همچنین باید بگویم چندین مدت است که در ورزشگاه آزادی نمی‌توانیم بازی کنیم. خواهشم این است که سریع‌تر این ورزشگاه را آماده کنند. هر کاری لازم است سریع‌تر انجام بشود تا بتوانیم در آن ورزشگاه بازی کنیم.
وی درباره بعضی حواشی پیش آمده در کنار زمین عنوان کرد : تنشی اگر باشد هم به‌خاطر تعصب افراد به روی تیم‌ها است. البته باید بتوانیم به شکلی مناسب با فشار بازی روبه‌رو بشویم و رفتار کنیم.
مدیر تیم پرسپولیس درباره قضاوت تیم داوری هم اضافه کرد: دو تیم تلاش کردند و فکر می‌کنم داوری هم بهترین قضاوت را داشت و توانست بازی را کنترل کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه