پرسپولیس بی‌نقص بود

مجتبی محرمی: این مدل VAR مشکل‌ساز می‌شود

مرد اسطوره‌ای فوتبال ایران گفت: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و مقابل الاهلی بی‌نقص بود ولی VAR هفته به هفته مثل قبل است و ناقص عمل می‌کند.

مجتبی محرمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این که دربی چه می‌شود را بعد از بازی می‌فهمیم. در مورد مسایل فنی این بازی بعد از برگزاری آن می‌توان صحبت کرد اما درباره خود پرسپولیس می‌توانیم همین الان صحبت کنیم. پرسپولیس یک تیم کاملا امیدوارکننده نشان داد. اوضاع و احوال تیم را خوب می‌بینم.
وی ادامه داد: اعضای تیم حالا به هماهنگی بهتری رسیده‌اند و این تازه شروع کار است چون بازی به بازی بهتر می‌شوند. چند هفته ابتدایی نمی‌شد زیاد انتظار داشت چون خیلی چیزها تغییر کرده بود ولی حالا شرایط بهتر و بهتر می‌شود. مربی و بازیکنان جدید آمده‌اند که همین موضوع به بهتر شدن تیم کمک می‌کند.
محرمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس به ویژه در این دو بازی آخر متفاوت بود. دربازی با الاهلی واقعا بی‌نقص بازی کردند. در پاسخ به سوال شما که پرسیدید پس مشکل از کجا بود که نتیجه حاصل نشد هم باید بگویم دلیلش دروازه‌بان خوب حریف و البته در بعضی صحنه‌ها بدشانسی بود. من امیدوارم روز چهارشنبه یک بازی خوب و البته با پیروزی پرسپولیس ببینیم.
پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان درباره مباحثی که این روزها درباره عملکرد VAR وجود دارد و تاثیری که روی تصمیمات داوری بازی‌ها گذاشته است، عنوان داشت: آن چه اتفاق افتاده را که نمی‌شود انکار کرد. اتفاق افتاده و همه دیدند. خود عوامل دخیل در کار هم معترف هستند که سیستم VAR ناقص عمل می‌کند. شاید هم آموزش‌ها خوب نبوده است. به هر حال بعد از چند هفته، دیگر نمی‌شود چیزی گفت، اشکال وجود دارد و باعث اشتباه شد. اشکالی هم بود باید برطرف می‌شد. چند روز قبل از دربی، VAR در یک بازی به ضرر پرسپولیس اشتباه کرده و دربازی دیگر، باعث اشتباه به سود استقلال شده است. این دیگر اسمش اشکال نیست اگر هست که باید بعد از چند هفته برطرف می‌شد. دربی سال قبل با VAR را هم دیدیم آن جا هم جایی که باید جلوی اشتباه داور به ضرر پرسپولیس گرفته می‌شد اتفاقی نیفتاد و این به سود استقلال شد. بازیکن حریف اخراج نشد و پنالتی پرسپولیس دیده نشد.
وی اضافه کرد: این که بگوییم VAR به همین شکل ناقص هم بهتر از نبودنش است به نظرم حرف درستی نیست. این کار یا باید درست انجام بشود یا اصلا انجام نشود. دلیلش این است که اگر اعتماد مردم و تیم‌ها سلب بشود لطمه به لیگ، داوری و مسابقات می‌‌خورد. مشکل دیگر این است که بعضی اوقات بازی خیلی متوقف می‌شود. حوصله همه سر می‌رود. بازی از سر و شکل می‌افتد. چند فردای دیگر که هوا سرد بشود، بدن بازیکن با این همه توقف‌های بعضا چند دقیقه‌ای یخ می‌کند. همه این موارد باید اصلاح شود وگرنه خود این سیستم باعث مشکلات دیگری می‌شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه