دو گل و دو پاس گل در 4 بازی با الاهلی

علیپور، پسر طلایی پرسپولیس در آسیا

نگاهی به چهار مسابقه قبلی پرسپولیس و الاهلی نشان می‌دهد؛ علی‌ علیپور از ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت با این تیم بوده است. کسی که باید او را پسر طلایی پرسپولیس در آسیا خواند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس، علی علیپور یکی از بهترین خریدهای این فصل باشگاه بود و از جمله بازیکنان ارزشمند در بازی‌ها پرسپولیس برابر الاهلی بوده است.

علیپور در چهار بازی گذشته با الاهلی آمار؛ دو گل و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است و قطعا مورد توجه تدابیر فنی حریف قرار خواهد گرفت.

علیپور شایسته لقب پسر طلایی پرسپولیس در آسیا است. او هنوز 19 ساله بود که برای نخستین بار به جمع سرخپوشان ملحق شد. قبل از این که عنوان آقای گلی لیگ را به دست آورد، با نظر کارشناسان و مربیان لیگ، به عنوان بهترین مهاجم لیگ شناحته شد و بعد از آن، آقای گل مسابقات هم شد. او در همین دوره این رقابت‌ها می‌تواند خود را صاحب رکوردهای ویژه‌ای کند. وی در 28 سالگی به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن شیرها در آسیا شناخته می‌شود که مهم خواهد بود.

علیپور سابقه 40 بازی آسیایی دارد و با سه بازی دیگر، به رکورد می‌رسد. با 10 گل، بهترین گلزن حال حاضر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و با دو گل دیگر، رکورددار گلزنی برای پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی خواهد شد و از فرشاد پیوس عبور می‌کند.

علیپور البته با 56 گل زده، رکورددار گلزنی برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر نیز به حساب می‌آید. بدون تردید با حمایت و انرژی هواداران، او می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم در فصل جاری مسابقات باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه