پاداش ویژه شرکت طبیعت برای سرخپوشان نونهال

شرکت طبیعت با توجه به پیروزی تیم نونهالان پرسپولیس در دربی، پاداش ویژه‌ای را برای اعضای این تیم در نظر گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، استراتژی باشگاه در بخش توسعه فوتبال در رده‌های پایه و آکادمی باشگاه طی سال‌های گذشته، اکنون به ثمر نشسته است.  فعالیت‌های آکادمی با مدیریتی پویا در کنار حامی مالی تخصصی آن رو به جلو حرکت می‌کند.

برای نخستین بار در طول فعالیت باشگاه با همکاری شرکت طبیعت از اسپانسرها و حامیان اصلی باشگاه که به حوزه توسعه فوتبال رده‌های پایه، توجه خاصی دارد، خط اعتباری مستقلی برای آکادمی و فوتبال پایه تامین شد.

شرکت طبیعت تا کنون در چند مرحله، منابع مالی از محل فروش محصولات غذایی پرسپولیس را در اختیار آکادمی قرار داده است که نقش مهمی در تجهیز مرکز آکادمی و پیشرفت تیم‌های پایه داشته است. افزایش خرید این محصولات از سوی هواداران، به افزایش این حمایت‌های مالی از نسل آینده فوتبال پرسپولیس و ایران منجر خواهد شد.

رقابت در سه رده سنی برای قهرمانی و قرار داشتن در رتبه‌های بالای جدول، همچنین تامین بخشی از نیاز تیم بزرگسالان از جهت تامین بازیکنان، بخشی از اثرات این فعالیت‌ها است.

شرکت طبیعت که از ابتدای همکاری با پرسپولیس نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه داشت، حال با هماهنگی پیمان حدادی، معاون اقتصادی باشگاه، پاداش ویژه‌ای را برای نونهالان بعد از برد دربی در نظر گرفته است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه