پیروزی بر نساجی با شگرد‌ خاص

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی‌پوشان در مسابقه‌ای دوستانه مقابل نساجی به میدان رفت و پیروزی را از آن خود کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز (یک‌شنبه) در راستای برنامه‌های آماده سازی خود در یک مسابقه تدارکاتی و در غیاب 5 ملی‌پوش خود در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم نساجی رفتند.
پیش از شروع این مسابقه، اعضای دو تیم اعم از مربیان، بازیکنان و سایر عوامل با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند و افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم به تیم میهمان خوش‌آمد گفت.
پرسپولیس در هر دو نیمه این مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرد که با گلزنی مهاجمان، برتری را نصیب خود نمود.
پرسپولیس با ترکیب؛ امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، ایوب‌ العملود، وحید امیری، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی، امید عالیشاه و علی علیپور بازی را آغاز کرد و البته این ترکیب در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکنان جوان‌تر دستخوش تغییر زیادی شد.
پرسپولیس گل نخست این بازی را روی حرکت و پاس خوب فرشاد احمدزاده به ثمر رساند. این توپ، علی‌ علیپور از گلزنان برتر پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی را در موقعیت و وضعیت خوبی قرار داد که آن را شگرد دارد و به خوبی هم آن را به گل بدل کرد. شناخت این دو بازیکن از یکدیگر و فضای ایجاد شده توسط دیگر نفرات روی این گل مشهود بود.
گل دوم این بازی هم در دقیقه 70 روی یک حرکت تیمی از سمت راست تدارک دیده شد. ارسال پایانی را هم حسین حاجی‌زاده فرستاد که توسط عیسی آل‌کثیر با فرصت طلبی و با ضربه سر درون دروازه جای گرفت.
پرسپولیس به این ترتیب این پیکار را با برتری دو بر صفر به پایان رساند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه