شهریاری: هواداران یار اصلی هستند

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از نظر ما هواداران یار اصلی هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان مراسم جشن 60 سالگی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها تشکر می‌کنم. سالگرد 60 سالگی باشگاه پرسپولیس و روز هوادار بود. هوادار از نظر باشگاه ما یار اصلی است که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کنند. اگر موفقیتی وجود دارد برای هواداران است و مدیریت در کنار آنها وظایف خود را انجام می‌دهد.

شهریاری در مورد قول‌هایی که درویش داد، گفت: قطعاً قولی که آقای درویش دادند اجرایی خواهد شد. کارهایش حتماً انجام شده است؛ البته قرار شد زمانی که کار نهایی شد، بعداً آن را اعلام کنیم. بنابراین من الان چیزی درباره این موضوع نمی‌گویم.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و تعیین اعضای جدید هیأت مدیره تا 15 روز آتی همچنین احتمال تغییر رضا درویش، عنوان کرد: این موارد را باید از رئیس مجامع سوال بپرسید و در این مورد من صحبتی نمی‌کنم.

شهریاری در مورد اینکه آیا خودش در هیأت مدیره پرسپولیس ماندگار است یا خیر، گفت: تعیین کننده این موضوع رئیس مجمع و سهامدارانی هستند که باید اعضای هیأت مدیره را تعیین کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه