خصوصی‌سازی، نقطه عطف است و دنبال گمشده پرسپولیس هستیم

رضا درویش: وفاق و همدلی، لطف خدا را سمت پرسپولیس کشاند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: لطف خدا باعث به ثمر نشستن تلاش‌ها و قهرمانی‌ها شد و این لطف بدون برنامه‌ریزی و اتحاد شامل حال پرسپولیس نمی‌شد، امروز در نقطه عطف تاریخی و به دنبال گمشده پرسپولیس در آسیا هستیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در جریان مراسم جشن پرسپولیس، اظهار داشت: ظاهرا قرار بر صحبت کوچک‌ترین عضو خانواده پرسپولیس بود که به من تکلیف شد که صحبت کنم. در این سه سال که خادم پرسپولیس شدم به لطف و عنایت حضرت دوست، زحمات بازیکنان و مربیان به ثمر نشست تا قهرمانی‌ها حاصل شود. در نیم فصلی که آمدم، پرسپولیس در جایگاه سوم بود. آن فصل با نایب قهرمانی تمام شد و در فصول بعدی لطف خدا بیش از پیش یار بود و با بهره‌گیری از اندرز و رهنمود بزرگان و به پشتوانه هواداران، قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: همه اذعان دارند؛ یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس، سرمایه ملی جامعه محسوب می‌شود. این سرمایه ملی برای گذراندن امورات با سختی‌های بسیاری روبه رو می‌شود. این تیم قبل از خصوصی‌سازی مثل یک بچه یتیم بود که هر روز باید به یک جایی پناه می‌برد که متولی‌اش شود. من بارها و به کرات گفته‌ام اگر در این ۴۰ سال یک نکته و اتفاق برجسته وجود داشته باشد همین خصوصی‌سازی بود. این یک نقطه عطف در تاریخ فعالیت باشگاه است. من سال‌ها است در جریان امور باشگاه و معضلات آن قرار دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: خدا را شکر، بحث خصوصی‌سازی به نتیجه رسید. راهنمایی‌های بزرگان و مالکین اصلی و سرمایه‌های باشگاه (هواداران) به نتیجه رسید تا امور به سرانجام خوبی برسیم.

رضا درویش افزود: موفقیت پرسپولیس فقط در عناوین قهرمانی تیم بزرگسالان خلاصه نمی‌شود. نبوده که ۶ بازیکن تیم بزرگسالان از آکادمی خود پرسپولیس در تیم حاضر باشند. الان که در خدمت شما هستم، سه تیم نوجوانان، جوانان و امیدها در صدر جدول برای قهرمانی تلاش می‌کنند و شاید یک تیم برای نایب قهرمانی بازی می‌کند. این ها در تاریخ باشگاه سابقه نداشت و میسر نمی‌شد مگر با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری.

وی تصریح کرد: به هر جایی می‌رویم، به هر جایی وارد می‌شویم از ما می‌پرسند بازیکن جدید چه شد ولی به جرات بگویم هیچ تیمی در لیگ مانند پرسپولیس از نظر داشتن بازیکن، پشتوانه ندارد. چند بازیکن در شرایطی بازی نمی‌کنند که در لیگ بازیکن شاخص و تراز هستند. انشاالله خدا کمک می‌کند و برای یک پستی از بازی هم یک بازیکن شاخص که دنبالش هستیم را به تیم اضافه می‌کنیم تا در آسیا به آن گمشده خودمان برسیم. (از زمان راه‌اندازی لیگ قهرمانان آسیا، هیچ باشگاه ایرانی موفق به قهرمانی در سطح قاره نشده است).

درویش عنوان داشت: این مردم با انرژی و انگیزه‌ای که داده‌اند و تیم آن را به ثمر نشاند، نشان دادند که شایستگی این افتخارات را دارند. البته یکی از دوستان می‌گفت چرا من همیشه می‌گویم لطف خدا بود؟ پس زحمات چه می‌شود؟ منظور من این است که لطف خدا شامل شد تا زحمات به نتیجه برسد وگرنه بدون زحمت، برنامه‌ریزی و وفاق، لطف خدا شامل نمی‌شود‌. لطف خدا نبود اگر اتحاد و همبستگی نبود. من تیم های دیگر را هم می‌بینم و به جرات می‌گویم در هیچ یک به قدر پرسپولیس وفاق، هم‌دلی و دوستی نبود. این هم محقق نمی‌شد اگر درایت بزرگترهای تیم به ویژه مدیریت و شخصیت آقای پیروانی نبود. من لازم می‌دانم در این جا از همه آن‌هایی که از سراسر ایران به پرسپولیس و به این اتحاد و همدلی تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه