ما ورزشگاه آزادی را برای بازی‌ها می‌خواهیم

افشین پیروانی: در ماه مهر باید تیم را کجا ببریم؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید تدبیری بیندیشند که در تهران بازی کنیم. در همه بازی‌ها مثل میهمان هستیم. الان برای لیگ نخبگان کجا برویم؟

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی در پایان بازی با فولاد اظهار داشت: من ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از هواداران‌مان داشته باشم. حمایت خیلی خوبی از هواداران دریافت کردیم. اگر می‌گوییم هواداران زیادی داریم به خاطر همین است. هر جایی برویم هواداران‌مان هستند ولی مساله این است که باید بتوانیم در شهر خودمان و در جایی که استقرار داریم بازی کنیم. تا به این‌جا در واقع در هر سه بازی میهمان بودیم. تدابیری اندیشیده شود که حداقل در شهر تهران بازی کنیم.

وی افزود: فردا جلسه مهمی دارند و امیدوارم اتفاق جدیدی بیفتد. پرسپولیس باید در شهر خودش بازی کند. هر تیمی باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. شما هم بیشتر قلم بزنید تا تیم‌ها در شهر خودشان میزبان باشند.

پیروانی خاطرنشان کرد: من می‌گویم پرسپولیس همه بازی‌هایش مهم است. نباید راحت امتیاز از دست بدهیم. اگر ورزشگاه آزادی نیاز به مرمت دارد چرا ورزشگاه تختی بازسازی نشود. الان مهرماه (لیگ نخبگان) تیم را کجا ببریم؟ مشهد که موافقت نمی‌شود. بانوان باید بیایند. آیا قبول می‌کنند. در ضمن در مشهد هم مثل تیم حریف می‌شویم. چند سال است آنجا بازی نکرده‌ایم. فضای آن جا برای ما مثل حریف غریبه خواهد بود. در عمل از امتیاز میزبانی بی‌بهره می‌مانیم. پرسپولیس باید در تهران و ورزشگاه آزادی بازی کند. من صحبتم برای همه تیم‌ها است. در این باره اگر صحبتی می‌کنم فقط برای پرسپولیس نیست.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه