روز قزوین، خوش یمن برای پرسپولیس

روز قزوین برای پرسپولیس که در این روز در قزوین به میدان رفت خوش یمن بود و البته فضای ورزشگاه با شور هواداران در خور تحسین.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اگر از رنج و سختی سفر بگذریم، بی‌تردید فضای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای پرسپولیس به گونه‌ای بود که گویی بیش از هر زمانی برای پرسپولیس بودن در خانه را تداعی می‌کرد.

تماشاگرانی در تشویق و حمایت مانند همیشه کم‌نظیر عمل کردند. آن‌ها برای پرسپولیس چاره‌ای جز پیروز شدن باقی نگذاشتند آن هم در روزی که حریفی قدرتمند با مربی کاربلدی که همه او را می‌شناسیم بدون اجازه باز شدن دروازه‌اش در این فصل، پا به میدان گذاشته بودند.

در این بین، تماشاگرانی که از هر نقطه ایران خود را به ورزشگاه رسانده بودند، تیم‌شان را چنان زیر پرو بال خود و چتر حمات‌شان گرفتند که مثال زدنی بودند و پرسپولیس هر زمان در شرایط سخت و تنگنا‌ها قرار گرفت و این حمایت و انرژی را از هوادارانش دریافت کرد، آن را به هر شکل ممکن به عاشقانش باز گردانده است.

و اما در نهایت روز قزوین برای پرسپولیس خوش یمن بود. 9 شهریور به نام روز قزوین نامگذاری شده است و شاید به میدان رفتن محبوب‌ترین و پرافتخارترین تیم ایران در این شهر و در این روز یکی از بهترین اتفاق‌ها برای گرامیداشت این روز بود و هواداران پرسپولیس در قزوین همراه با هواداران از دیگر شهرها چه استقبال تمام‌عیاری داشتند. پرسپولیس بابت داشتن شما، خدا را شکرگذار است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه