غافلگیری با کامبک شیرهای جوان

تیم جوانان پرسپولیس که در جریان یک بازی برتر مقابل یکی از رقبای اصلی خود، غافلگیر شد و یک گل خورد، در نهایت با یک کامبک دیدنی، همه را غافلگیر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان جوان، هفته ششم لیگ برتر جوانان تهران را در حالی آغاز کردند که 13 امتیازی بودند و دو تیم کیا و پیکان با یازده امتیاز آنها را تعقیب می‌کردند.

یکی از رقبای اصلی برای قهرمانی، حریف امروز شاگردان حسن خانمحمدی بود. شاگردانی که تعدادی از آنها را بازیکن سابق پرسپولیس از نونهالی زیر پرو بال خود تحت آموزش قرار داده است.

پرسپولیس در هفته ششم، میزبان کیا بود که توسط ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس هدایت می‌شود. تیم جوانان کیا، رویای پیروزی و رسیدن به صدر را داشت هرچند این روزها تساوی گرفتن از شیرهای جوان پرسپولیس هم یک اتفاق بزرگ است و پیکان هم امیدوار بود با به تساوی کشیده شدن این پیکار، خود را به صدر بکشد.

بازی امروز (دوشنبه) بی‌اغراق یک مسابقه یک‌طرفه و کاملا برتر از سوی جوانان پرسپولیس بود ولی در عین غافلگیری، تیم کیا در اواخر نیمه نخست به گل رسید تا پیروز به رختکن بروند. البته برای آنها که از سرخ‌ها شناخت داشتند پیش بینی سختی نبود که بدانند بازی روی این پاشنه نمی‌چرخد.

تیم رقیب با شروع نیمه دوم، بیش از پیش آماج حملات پرسپولیس قرار گرفت تا این که امیر‌حسین محمودی، از گلزنان برتر فوتبال پایه تهران، بازی را به تساوی کشید. او که در این بازی یک پنالتی هم از دست داده بود، در ادامه حملات دامنه‌دار، گل دوم را در واپسین لحظات بازی به ثمر رساند تا سرخپوشان جوان با کسب سه امتیاز در صدر جدول باقی بمانند و فاصله را با یکی از رقبا بیشتر کنند.

امیرحسین محمودی هم با 7 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه