امیری: در پرسپولیس باید با قلب خود بازی کنید

کاپیتان پرسپولیس گفت: پرسپولیس جایی است که اول از همه باید با قلب خود در آن بازی کنید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری پس از تساوی در دیدار پرسپولیس برابر تراکتور، اظهار داشت: جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه یادگار امام وجود داشت. امیدوارم این سعادت هرچه سریع‌تر نصیب ما هم شود تا بتوانیم در کنار هواداران خود، بازی‌های‌مان را برگزار کنیم.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود. به ویژه وقتی یک بر صفر عقب افتادیم، طبیعی بود بی‌محابا جلو بیاییم و به همین دلیل به تیم خوب تراکتور، فرصت‌هایی دادیم اما باز هم خدا را شکر در روزی که ممکن بود، اتفاق بدتری بیفتد با وجود ۱۰ نفره بودن توانستیم یک امتیاز بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه احساس می‌شود همچنان بدن بازیکنان این تیم مقداری سنگین است، عنوان کرد: قطعا همین جور است به ویژه برای تیم ما که تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته که همچنان ادامه دارد. حتما با عادت کردن به این شرایط تمرینی می‌توانیم بازی‌های باکیفیت‌تری انجام بدهیم.

امیری در مورد بازی کردن در پست دفاع چپ‌ پرسپولیس، گفت: این نظر لطف دوستان است که همیشه در مورد دفاع چپ صحبت می‌کنند. نمی‌دانم فضای مجازی را بررسی کردید یا خیر اما به میلاد محمدی خوش‌آمد گفتم. اصلا چنین بحث‌هایی نداریم. پرسپولیس جایی است که اول از همه باید با قلب خود در آن بازی کنید. فرقی هم ندارد در هر پستی باشم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم. همیشه هم به این دلیل که شاید نتوانستم نمایش ایده‌آل هواداران را ارائه بدهم، عذرخواهی کرده‌ام. وجدان خودم راحت است که همه تلاشم را می‌کنم. امروز هم همه چیز با کمک هم تیمی‌هایم خوب پیش رفت. مقداری هم برنامه تراکتور روی من بود و خیلی از جناح من فشار آوردند اما خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم.

وی درخصوص حس بازی کردن مقابل علیرضا بیرانوند، تصریح کرد: فوتبال همین است. ما با هم زندگی کردیم و بزرگ شدیم. شاید از روزی که علی ۲۱ ساله و من ۲۳ ساله بودم، کنار هم بودیم. هنوز به تیم ملی نرسیده بودیم. خاطرات زیادی با هم داریم و دوست داشتم سال‌ها کنار هم باشیم اما هرکس برای پرسپولیس بازی می‌کند، وقتی به تیم دیگری می‌رود، باید قدردانش باشیم و به خاطر زحماتش تشکر کنیم. نمی‌توان به کسی خرده گرفت. زیرا پرسپولیس در این ۱۰ سال اخیر به حدی خوب بوده ‌که باید از همه قدردانی کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه