قنبرپور: رمز موفقیت پرسپولیس، مواردی خارج از قوانین است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تحول در تیم و باشگاه همیشه بوده و هست اما چارچوب هر دو همیشه حفظ شده است. رمز موفقیت پرسپولیس، مواردی خارج از قوانین است.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رمز موفقیت پرسپولیس، نام، نشان، هواداران، پیشکسوتان و تلاش شبانه روزی مدیران و مجموعه پرسپولیس خواهد بود و خارج از قوانین و دستورالعمل‌ها رقم می‌خورد.
وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر با واگذاری، وارد فاز جدیدی از مدیریت شده است، همانگونه که فوتبال آسیا با ورود به لیگ نخبگان، وارد چالش جدید و در حد لیگ‌های اروپا و دنیا قرار گرفته است.
قنبرپور تصریح کرد: احساس هواداران بخوبی درک می‌شود چرا که رسیدن به قهرمانی، یک موضوع است و حفظ و در مسیر قهرمانی قرار گرفتن، یک بحث دیگر است. نگرانی همیشه نامطلوب نیست و در مقطعی از زمان، این نگرانی می‌تواند مشکلات و عواملی را پیش بینی و رفع کند.
مدافع با اخلاق اسبق پرسپولیس در ادامه گفت: شاید برای اولین بار باشد که پرسپولیس بدون بدهی و طلب بازیکنان، وارد مسابقات فصل جدید می‌شود و این نکته، بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که بازیکنان بدون دغدغه فکری و با ذهنیت باز، در تمرینات و برنامه‌های تیم شرکت می‌کنند و تمام حواس خود را به انجام تاکتیک‌های کادر فنی معطوف می‌سازند.
سرپرست اسبق تیم پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات عنوان کرد: باشگاه‌های بزرگ، همیشه دغدغه و نگرانی حضور در نقل و انتقالات را دارند و با وجود محدودیت‌های قانونی و مالی، پا به این عرصه مهم و حساس می‌گذارند. حفظ بازیکنان فصل قبل، تمدید و جذب بازیکنان مد نظر طبق سلیقه و تاکتیک سرمربی، همیشه مشکلاتی را بوجود می‌آورد و از سویی، حضور بازیکنان خارجی با موانعی مواجه می‌شود که هر کدام از این موانع می‌تواند انرژی و هزینه اضافه‌ای را در پیش داشته باشد اما هوادار همیشه عاشقانه و بی‌صبرانه، مشتاق جذب بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان برای تیم است.
بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد میزبانی در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس در شهر خودش حتی یک زمین برای میزبانی ندارد و در این شرایط نابرابر باید مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا قرار گیرد که هر کدام از آنها در کمترین حد خود، چندین زمین برای تمرین و میزبانی در اختیار دارند. تجهیزات و مبلغ قرارداد و دیگر امکانات آنها، فصل و مبحثی جدا دارد اما ما همیشه ثابت کرده‌ایم که فوتبال در چمن و مستطیل سبز، معنایی فراتر از امکانات و مسائل مالی در پی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل جدید پیش رو و در بازی‌های داخلی و خارجی، با نمایشی قابل قبول، نماینده شایسته‌ای برای هواداران و کشور عزیزمان باشیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه