برتری پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر تیم پارسیان جوان تهران به برتری سه بر صفر رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برابر تیم پارسیان جوان تهران به میدان رفتند.

پرسپولیس در این بازی دوستانه که در دو وقت 45 دقیقه‌ای انجام شد، با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت.

در نیمه نخست؛ مهرشاد اسدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سمیر حبوباتی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، فرشاد  احمدزاده و مهدی عبدی بازی کردند.

در دقیقه 14 مسعود ریگی روی یک رفت و برگشت، خارج از  محوطه جریمه تیم حریف و بعد از شوتی که مهدی عبدی زد، با یک شلیک دقیق، گل اول این بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 38 پس از ارسال روی دروازه حریف از روی نقطه کرنر، داور، خطا روی فرشاد فرجی را اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشانه گرفت.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم این بازی را به نام خود ثبت کرد.

در نیمه دوم، ترکیب پرسپولیس کاملا تغییر کرد. امیر رفیعی، سهیل صحرایی، مرتضی پورعلی گنجی، یعقوب براجعه، محمد مهدی احمدی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، ابولفضل بابایی، علیرضا عنایت‌زاده، حسین حاجی‌زاده و علی علیپور به میدان رفتند.

پرسپولیس در نیمه دوم هم مالک مطلق توپ و میدان بود و در دقیقه 68 در پی خطایی که روی حامدمهدی احمدی انجام شد، داور اعلام پنالتی کرد اما ضربه علی علیپور توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.

در دقیقه 82 علیرضا عنایت‌زاده روی پاسی که ابوالفضل بابایی داده بود، از پشت محوطه جریمه حریف، با یک شوت زیبا، دروازه حریف را باز کرد و گل سوم را به نام خود ثبت نمود.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان خوان کارلوس گاریدو به پایان رسید.

گئورگی گولسیانی بعد از تمدید و امضای قراردادش و گرفتن عکس در باشگاه، به سایر نفرات تیم اضافه شد ولی با توجه به شرایط بدنی خود، باید اختصاصی تمرین کند.

امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و سعید صادقی هم به دلیل مصدومیتی که دارند، زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه