علی علیپور به پرسپولیس پیوست

مهاجم پیشین پرسپولیس پس از مذاکرات با مدیرعامل، قرارداد خود با پرسپولیس را به مدت دو فصل، امضا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی علیپور، امروز آخرین دور مذاکرات خود با باشگاه را به انجام رساند که منجر به توافق نهایی و عقد قرارداد شد.
مهاجم پیشین سرخپوشان، برای تکمیل خط آتش ارتش سرخ به جمع شیرها بازگشت تا ضمن تلاش در کنار همبازیانش برای فتح جام‌هایی دیگر، رکوردهای خود را نیز به عنوان یکی از گلزنان برتر تاریخ باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس ارتقاء دهد.
او نخستین بار در نیم فصل مسابقات و در دی ماه سال 1393 از راه‎آهن به پرسپولیس ملحق شد در حالی که فقط 19 سال داشت. او در همان فصل در دربی موفق به گلزنی شد و با گل سه امتیازی که به ثمر رساند جای خود را در دل هواداران محکم کرد.
او در پنج فصل و نیم حضور خود در پرسپولیس در بیش از 210 مسابقه رسمی به میدان رفت و 72 گل به ثمر رساند. از این تعداد 56 گل در لیگ خلیج فارس ثبت شد تا او را به عنوان دارنده عنوان بیشترین گل زده برای پرسپولیس در این رقابت‌ها معرفی نماید.
علی علیپور که اکنون 28 ساله است و عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ را هم در کارنامه خود دارد و با پیراهن سرخپوشان ایران، 4 قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس، یک قهرمانی جام حذفی و سه سوپرجام فوتبال ایران را از آن خود کرده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه