خط اعتباری ویژه باشگاه برای فوتبال پایه

تمجید رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از آکادمی فوتبال پرسپولیس

عملکرد باشگاه پرسپولیس در بخش توسعه فوتبال جوانان و آکادمی فوتبال باشگاه مورد تمجید رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار گرفته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی زارعی در جریان نشست خبری روز گذشته خود در کنار توضیحات کاملی که در باب مسایل مختلف مطرح کرد عملکرد باشگاه پرسپولیس را در بخش توسعه فوتبال جوانان که مورد تاکید ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار دارد و تجهیز اکادمی فوتبال مورد تمجید قرار داد.
وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: قطعاً یکی از معیارهای صدور مجوز، آکادمی‌هاست و ما به طور ممتد با این باشگاه‌ها در تماس هستیم. آکادمی باشگاه استقلال به اندازه نیاز رشد نکرده است. از طرف دیگر در پرسپولیس می‌بینید که اتفاقات بزرگی رخ داده است و جزو تیم‌های اصلی‌اش هم بازیکنان آکادمی بالا می‌آیند و برای مثال دروازه‌بانی جایگزین دروازه‌بان اصلی‌اش می‌شود که سه چهار سال در آکادمی فعال بوده است.
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، از زمان تصدی این پست در پرسپولیس توجه ویژه‌ای را به این بخش داشت و این مساله را در اظهارات رسمی خود مطرح کرده بود. یکی از مهم‌ترین اقدامات در این بخش اختصاص زمین اصلی مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و بخش‌های دیگری از امکانات زیرساختی مجموعه به آکادمی برای ایجاد پایگاه فوتبال بود.
وی در این مسیر حمایت ویژه اعضای هیات مدیره را به همراه داشت و این یک استراتژی جدید در باشگاه بود. از اقدامات دیگری ایجاد ثبات مدیریتی در آکادمی باشگاه بود و برای این منظور با بررسی‌های زیاد در نهایت محسن خلیلی از پیشکسوتان به نام باشگاه که تجربه‌های مختلفی از جمله مدیریت تیم بزرگسالان را داشت برای این منظور انتخاب شد. عملکرد محسن خلیلی نیز خود گویا و بهترین دفاع از شایستگی او بوده است.
وی در این مدت فراتر از برنامه‌های اعلامی خود دست به اقدامات در آکادمی زد. که کسب عنوان قهرمانی پس از چند دهه در رده‌های پایه و معرفی بازیکنان متعدد به تیم بزرگسالان که ناشی از تعامل و توجه کادر فنی تیم اصلی نیز بود از پیامدهای ان است.
پرسپولیس در این مدت برای نخستین بار صاحب مدرسه رسمی فوتبال شد که زیر نظر مربیان آکادمی در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر است. همچنین باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار در تاریخ باشگاه و شاید فوتبال ایران برای تامین منابع مالی آکادمی و تیم‌های پایه، خط اعتباری جداگانه‌ای را تعریف کرده است. این مهم با حمایت یکی از اسپانسرهای باشگاه یعنی شرکت طبیعت و از محل سهم باشگاه از فروش محصولات غذایی با برند پرسپولیس محقق شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه