آمادگی نونهالان پرسپولیس با دو برد تدارکاتی

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با آمادگی کامل و دو برد متوالی در دیدارهای تدارکاتی، آماده مسابقات فصل جدید می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آکادمی حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس با امکانات مناسب و تاکید رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و با مدیریت محسن خلیلی، در چهار رده سنی؛ امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان، سال موفقی را پشت سر گذاشت و در فصل پیش رو نیز با برنامه‌ای کامل‌تر، این پایگاه خوب و بزرگ بازیکن‌سازی را حرفه‌ای‌تر، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

برنامه‌های مدون و منظم آکادمی فوتبال پرسپولیس در سال جاری نیز با نظم خاصی دنبال می‌شود و از ابتدای سال، تیم‌های مختلف رده‌های سنی این آکادمی، برنامه‌های خود را به شکل نوین‌تری دنبال می‌کنند.

در جریان آماده‌سازی تیم‌های آکادمی باشگاه پرسپولیس، تیم نونهالان این باشگاه با هدایت مسعود زارعی در سمت سرمربی و کمک‌های حسن جوادی، محمد برجلو و کیوان زرنگار، تیم را تقویت می‌کنند. این تیم با سرپرستی امیر قاسمی، همچنین ایمان خسروی به عنوان بدنساز تیم، حمیدرضا جعفرآبادی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، دکتر رامین فروزنده، پزشک تیم و حامد مروت در بخش تدارکات، نوید روزهای روشنی را برای این آینده‌سازان  می‌دهند.

بازیکنان نونهال پرسپولیس:

دروازه‌بان‌ها: مهدی قلعه سری، کسری یکتا و محمدپدرام قادرزاده.
مدافعان: محمد طاها قاسمی، هادی حاتمیان، آریا نصیری، ایلیا صفرآبادی، محمد جواد جلیلی، یاسین شریفی، امیرطاها مهرزاد، سید ابوالفضل موسوی و محمد مهدی رحیمی.

هافبک‌ها: محمد مهدی ملکی، ابوالفضل اکبری، صالح منصوری، یاسان جعفری، رادوین رشیدی، عرشیا عفیف.

مهاجمان: علی اسکندری، محمد امین گوکلانی، امیرحسین صادقی، امیرمحمد احمدی، سید علیرضا عظیمی و علیرضا دارائی.
این تیم پس از تست‌های پزشکی و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، در دو دیدار دوستانه نیز به برتری پر گل رسید.

سرخپوشان نونهال در اولین بازی دوستانه خود برابر تیم کشوری به برتری سه بر صفر رسیدند و در دومین بازی تدارکاتی خود نیز برابر تیم دوستی مهر به برد پر گل 7 بر صفر دست یافتند.
این تیم آماده می‌شود تا با تمام قدرت در رقابت‌های فصل جدید، حضوری پر شور و پر ثمر داشته باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه