جوانان به ایلام رفت، نوجوانان به نوشهر می‌رود

تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس که فعالیت خود برای فصل جدید را نسبت به همه فصول گذشته، زودتر آغاز کردند، حالا در آخرین مرحله برنامه‌های آماده‌سازی خود، اردوهای شبانه‌روزی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آکادمی فوتبال باشگاه، آغاز به کار تیم‌های پایه را برای فصل جدید زودتر از هر زمان و باشگاه دیگری استارت زد تا مربیان، فرصت کافی برای بستن تیم و آماده سازی نفرات را داشته باشند.
برپایی اردوها، برنامه بعدی برای تیم‌ها است تا آماده مسابقات شوند. تیم‌ها در جریان اردوها، بازی‌های دوستانه هم برگزار می‌کنند.
تیم جوانان با هدایت حسن خانمحمدی که سال قبل با نوجوانان به قهرمانی رسید، نخستین تیم اعزامی بود. آنها عصر پنج‌شنبه راهی اردوی ایلام شدند. این سفر دو مرحله‌ای خواهد بود و بنا بر اعلام آکادمی، سرخپوشان جوان، چهارشنبه پیش رو از ایلام به سنندج خواهند رفت.
تیم نوجوانان پرسپولیس که با سرمربیگری احسان خرسندی کار خود را دنبال می‌کند، صبح فردا (یکشنبه) راهی اردوی نوشهر خواهد شد.
تیم امید هم تا هفته آینده راهی اردو خواهد شد. از میان تیم های پایه، تیم نونهالان با توجه به شرایط سنی بازیکنان اردوی خارج از شهر تهران نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه